حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – تمامی اکیپ های خدمات شهری در حال انجام وظیفه جهت روان سازی مسیرهای شریانی در سطح حوزه هستند.

شناسه : 10812 15 ژانویه 2018 - 9:28 286 بازدید

به گزارش امورارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس حضرتی معاون حوزه خدمات شهری منطقه یک از آمادگی و انجام وظیفۀ  اکیپ های این معاونت جهت روان سازی مسیرهای سطح حوزه خبر داد. بر اساس این گزارش مهندس حضرتی ضمن اعلام این خبر افزود: نظر به اعلام هواشناسی و احتمال بارندگی ، تمامی اکیپ های […]

پورتال شهرداری منطقه یک – تمامی اکیپ های خدمات شهری در حال انجام وظیفه جهت روان سازی مسیرهای شریانی در سطح حوزه هستند.
پ
پ

به گزارش امورارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس حضرتی معاون حوزه خدمات شهری منطقه یک از آمادگی و انجام وظیفۀ  اکیپ های این معاونت جهت روان سازی مسیرهای سطح حوزه خبر داد.

بر اساس این گزارش مهندس حضرتی ضمن اعلام این خبر افزود: نظر به اعلام هواشناسی و احتمال بارندگی ، تمامی اکیپ های منطقه به صورت نیروی انسانی و ادوات لازم در حال آماده باشد بودند که به محض بارندگی طبق برنامه های اعلام شده وارد عمل شدند.

معاون حوزه خدمات شهری منطقه یک اعلام داشت : هم اکنون اکیپ های اجرائی این معاونت باتمام وسائل مورد نیاز در حال محلول پاشی و آزادسازی مسیرهای مختلف منطقه بوده و با در نظر گرفتن اولویتهای تعیین شده سعی می نمایند به سرعت در این جهت تلاش و کل منطقه یخ زدایی و برف روبی گردد.

وی گفت: خوشبختانه تاکنون مسیرهای اصلی روان بوده و در مسیرهای فرعتی و کوچه هائی که اولویت دارند نیروهای خدمات شهری وارد عمل شده اند.

حضرتی همچنین از شهروندان گرامی درخواست نمود چند موارد ایمنی از جمله، با سرعت کمتر از روزهای معمولی حرکت کرده ، در پیچ ها با دقت و به آرامی گردش کنید ، از گردش و انحراف ناگهانی خودداری و از ترمز کردن ناگهانی بپرهیزید ، از فشار دادن روی پدال گاز یا برداشتن فشار از روی آن به طور ناگهانی خودداری فرمائید، از رانندگی در لبه راه ها یا شانه های راه خودداری کنید، در یک سطح لغزنده وقتی که سرعت داریم از تغییر وضعیت به دنده سنگین خودداری کنیم و از خروج از خانه در مواقع غیر ضروری پرهیز نمائید.

 


.


.


.


.


.


.


امورارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.