حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳ 15 ذو القعدة 1445 Wednesday, 22 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11407 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای پروژه پیاده و سازی آبرسان و کف سازی پارک شمس

شناسه : 8431 11 نوامبر 2017 - 4:44 411 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز ، مهندس نصرا…پور معاون غنی و عمرانی منطقه یک از اجرای پروژه عمرانی پیاده روسازی آبرسان و کف سازی پارک شمس در سطح این منطقه خبر داد. براساس این گزارش مهندس نصرا… پور تلاش شبانه روزی معاونت فنی و عمرانی منطقه را  در طول سال بی وقفه […]

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای پروژه پیاده و سازی آبرسان و کف سازی پارک شمس
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز ، مهندس نصرا…پور معاون غنی و عمرانی منطقه یک از اجرای پروژه عمرانی پیاده روسازی آبرسان و کف سازی پارک شمس در سطح این منطقه خبر داد.

براساس این گزارش مهندس نصرا… پور تلاش شبانه روزی معاونت فنی و عمرانی منطقه را  در طول سال بی وقفه اعلام و اظهار نمود: تمامی پروژه هائی که دردستور کار این معاونت قرار گرفته بود در طول شش ماهه اول سالجاری اجرائی و عملیاتی شده است.


معاونت فنی و عمرانی منطقه یک اشاره نمود: نگاه بر لزوم اصلاح ، زیرسازی و پیاده روسازی در سطح معابر و پارکهای منطقه یک باعث گردید تا اجرای عملیات عمرانی مربوط به این حوزه به سرعت و دقت انجام گردد تا شهروندان عزیز بتوانند به راحتی و با ایمنی در سطح پیاده رو ها و پارکها قدم زنند.

وی گفت: هم اکنون بالغ بر 30 هزار متر مربع از مسیرهای پیاده رو سطح حوزه اصلاح و استاندارد سازی شده است که مسیر آبرسان و کفسازی پارک شمس بخشی از طرحهاست که در دست اجرا می باشد.

 


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.