حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – نصب پل فلزی در محل خط کشی عابر پیاده منتهی به جویهای سطح حوزه

شناسه : 10238 31 دسامبر 2017 - 7:44 392 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس مهدیزاده مدیر واحد ترافیک منطقه یک از نصب چندین پل فلزی در محل خط کشی عابر پیاده منتهی به جویهای سطح این حوزه خبر داد. بر اساس این گزارش مهندس مهدیزاده اعلام داشت : در خصوص استانداردسازی و اصلاح وضعیت ترافیکی و ساماندهی علائم […]

پورتال شهرداری منطقه یک – نصب پل فلزی در محل خط کشی عابر پیاده منتهی به جویهای سطح حوزه
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس مهدیزاده مدیر واحد ترافیک منطقه یک از نصب چندین پل فلزی در محل خط کشی عابر پیاده منتهی به جویهای سطح این حوزه خبر داد.

بر اساس این گزارش مهندس مهدیزاده اعلام داشت : در خصوص استانداردسازی و اصلاح وضعیت ترافیکی و ساماندهی علائم راهنمائی و رانندگی جهت کاهش خطرات احتمالی ، اقدامات وسیعی در این منطقه انجام یافته است که یکی از آنها خط کشی عابر پیاده در مکانهای تعیین شده است  و لزوماً می بایست در جهت پیوند این خط کشی ها به پیاده رو با ایجاد  پل حلقه اتصالی این امر را انجام و در این راستا اقدامات لازم معمول گردد.

مدیر ترافیک منطقه یک اظهار نمود: تعدادی از مسیرهای خط کشی شدۀ منتهی به جویها فاقد پل فلزی بودند که شهروندان عزیز نیز در این خصوص مطالبی را اعلام داشته که کاملاً به جا  و صحیح بود، لذا ضمن بررسی های کارشناسانه تعدادی از پلهایی که از بین رفته بودند و یا وضعیت نامناسبی داشتند طی اقدامی سریع تمامی آنها اصلاح و یا پل فلزی جدید تهیه و تعبیه گردید.

 


.


.


.


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.