حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – جلسه تودیع و معارفه مدیر امور مالی شهرداری منطقه 1 تبریز برگزار شد

شناسه : 12580 04 آوریل 2018 - 17:17 746 بازدید

 به گزارش امورارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهرتبریز، جلسه تودیع و معارفه مدیر امور مالی منطقه با حضور شهردار منطقه، مدیر مالی شهرداری تبریز، معاونین و مدیران منطقه 1 برگزار شد.  براساس این گزارش مهندس مولاخواه شهردار منطقه ۱ اعلام داشت: امور مالی شهرداری ها بخش مهمی از سازمان را تشکیل می‌دهند که با عملکرد دقیق […]

پورتال شهرداری منطقه یک – جلسه تودیع و معارفه مدیر امور مالی شهرداری منطقه 1 تبریز برگزار شد
پ
پ

 به گزارش امورارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهرتبریز، جلسه تودیع و معارفه مدیر امور مالی منطقه با حضور شهردار منطقه، مدیر مالی شهرداری تبریز، معاونین و مدیران منطقه 1 برگزار شد.

 براساس این گزارش مهندس مولاخواه شهردار منطقه ۱ اعلام داشت: امور مالی شهرداری ها بخش مهمی از سازمان را تشکیل می‌دهند که با عملکرد دقیق این واحد می توان با استفاده از گزارشات مالی به برنامه ریزی، کنترل ، پیش بینی و تصمیم گیری های دقیق و به موقع در تمام حوزه‌های فعالیت سازمان و همچنین در وضعیت های متفاوت اقتصادی جهت پیشبرد اهداف سازمان اتخاذ نمود.

شهردار منطقه یک گفت: سلامت سیستم مالی در شهرداری بسیار حائز اهمیت بوده و نباید از این امر به سهولت عبور نمود و نیاز است با حساسیت های ویژه ای به این مقوله پرداخته و در چهارچوب قانون و ضوابط شهرداری ها گام برداشت چرا که امور مالی بازوی توانمند مدیریت شهرداری و ضامن سلامت اداری و مالی می‌باشد.

در بخش دیگری از این مراسم مهندس خردمند مدیر امور مالی شهرداری تبریز با اشاره به حساسیت جایگاه امور مالی بیان داشت: امور مالی میتوانند با درایت و دقت در مسائل و وظایف محوله در بحرانهای اقتصادی و مالی نقش مهم و بسزایی ایفا نماید ، خوشبختانه در حوزه مدیریت مالی منطقه یک با حضور شهردار منطقه به همکاران این حوزه شاهد توفیقات مهمی بوده ایم و با وجود بحران مالی در سال قبل توانسته اند به شایستگی از این مهم عبورنموده و این نشان از لیاقت و شایستگی و درایت مدیریت منطقه را دارد.

 شایان ذکر است در پایان این مراسم از خدمات  ارزنده آقای عباس عزیزی قدردانی به عمل آمده و آقای یعقوب موذن به عنوان مدیر جدید امور مالی شهرداری منطقه ۱ معرفی گردید.


.


.


.


.


.


.


.


.


  امور ارتباطات شهرداری منطقه 1 کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.