حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

حفاظت از پارک بزرگ تبریز، در دستور کار شهرداری منطقه ۴ تبریز است

شناسه : 7363 12 اکتبر 2017 - 5:37 407 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه چهار تبریز، پارک بزرگ تبریز را ظرفیتی ارزشمند برای توسعه فرصت های گردشگری خواند و گفت: حفاظت از این پارک، با جدیت در دستور کار منطقه ۴ است. شهردار منطقه چهار تبریز، پارک بزرگ تبریز را ظرفیتی ارزشمند برای توسعه فرصت های گردشگری خواند و گفت: حفاظت از این پارک، با […]

حفاظت از پارک بزرگ تبریز، در دستور کار شهرداری منطقه ۴ تبریز است
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه چهار تبریز، پارک بزرگ تبریز را ظرفیتی ارزشمند برای توسعه فرصت های گردشگری خواند و گفت: حفاظت از این پارک، با جدیت در دستور کار منطقه ۴ است.

شهردار منطقه چهار تبریز، پارک بزرگ تبریز را ظرفیتی ارزشمند برای توسعه فرصت های گردشگری خواند و گفت: حفاظت از این پارک، با جدیت، در دستور کار منطقه ۴ است.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۴ تبریز، اکبر امجدی گفت: پروژه پارک بزرگ تبریز از بزرگترین پروژه‌های توسعه فضای سبز شهری به شمار می‌رود که اجرای آن از اولویت های این منطقه است.وی زیر کشت بودن قسمت‌هایی از این پارک (صیفی کاری) را فرصت خوبی جهت حفظ فضای سنتی پارک عنوان کرد و بر حفظ باغات سبزی کاری و جاده های دسترسی موجود به منظور استفاده از ظرفیت پارک بزرگ و توسعه گردشگری در منطقه تاکید کرد.
شهردار منطقه ۴ در ادامه حفظ مسیر های موجود، منابع طبیعی و بافت سنتی را در اجرای این پروژه مهم خواند و گفت: پروژه عظیم پارک بزرگ تبریز، در غرب تبریز قرار گرفته است که با احیاء و به سامان رسیدنش گام بزرگی در راستای توسعه پایدار شهری خواهد بود.
اکبر امجدی گفت: بهترین روش برای کنترل ساخت و ساز غیر مجاز تداوم حصار کشی است که در این طرح نیز جهت جلوگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز فضای ضلع جنوبی و غربی پارک نیز مانند فضای ضلع شمالی باید حصار کشی شده و در ملک هایی که تملک صورت گرفته است کشت و کار صورت گیرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.