حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

باکس‌گذاری ضلع جنوبی خیابان امام خمینی(ره) توسط شهرداری منطقه ۲

شناسه : 10137 27 دسامبر 2017 - 9:59 176 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز، از باکس‌گذاری ضلع جنوبی خیابان امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: این پروژه به منظور جلوگیری از سرریز آب‌های سطحی به معابر اجرا می‌شود. تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز، از باکس‌گذاری ضلع جنوبی خیابان امام خمینی(ره) خبر داد و گفت:  این پروژه به منظور جلوگیری از سرریز آب‌های […]

باکس‌گذاری ضلع جنوبی خیابان امام خمینی(ره) توسط شهرداری منطقه ۲
پ
پ


تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز، از باکس‌گذاری ضلع جنوبی خیابان امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: این پروژه به منظور جلوگیری از سرریز آب‌های سطحی به معابر اجرا می‌شود.

تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز، از باکس‌گذاری ضلع جنوبی خیابان امام خمینی(ره) خبر داد و گفت:  این پروژه به منظور جلوگیری از سرریز آب‌های سطحی به معابر اجرا می‌شود.

به گزارش تبریز ما، باقر خوشنواز در حاشیه بازدید شهردار تبریز از خیابان امام خمینی(ره)، اظهار داشت: علیرغم سردی هوا، این پروژه با پیشرفت چشمگیری، سرعت یافته است.

شهردار منطقه ۲ تبریز، تصریح کرد: برای باکس‌گذاری خیابان امام حدفاصل خیابان شهید رضانژاد تا میدان جانبازان (فلکه دانشگاه) به طول نزدیک به ۱.۵ کیلومتر، ۱۸ میلیارد ریال هزینه می شود.

وی در اجرای کانال سرپوشیده در این مسیر را به عرض ۱متر (عرض کانال) عنوان کرده و اظهار داشت: این عملیات از تقاطع خیابان شهید رضانژاد تا مقابل کلینیک پاستور به انجام رسیده و همزمان با باکس‌گذاری، تعریض مسیر و اجرای پیاده رو با کف سازی و جدول گذاری در حال انجام است.

خوشنواز ادامه داد: این پروژه با نصب دریچه‌‌‌های فلزی سرپوشیده جهت بهسازی و هدایت اصولی آب‌های سطحی اجرا می‌شود.

شهردار منطقه ۲ همچنین از توافق با دانشگاه تبریز برای جابجایی پل عابر پیاده مقابل این مرکز علمی و نصب مجدد آن در مقابل مرکز خرید جواهر نیز خبر داد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.