حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بزرگترین مرکز خرید و فروش خودرو شمالغرب کشور بزودی به بهره برداری می رسد

شناسه : 11159 23 ژانویه 2018 - 3:56 340 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز از افتتاح و بهره برداری از روزبازار خودرو مایان در روزهای آتی خبر داد. به گزارش تبریز ما، جواد صدیقی مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز با اعلام این خبر اعلام کرد: تعیین محل مناسب برای مایان برای روزبازار خودرو در راستای رفع […]

بزرگترین مرکز خرید و فروش خودرو شمالغرب کشور بزودی به بهره برداری می رسد
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز از افتتاح و بهره برداری از روزبازار خودرو مایان در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش تبریز ما، جواد صدیقی مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز با اعلام این خبر اعلام کرد: تعیین محل مناسب برای مایان برای روزبازار خودرو در راستای رفع مشکلات ترافیکی و آلودگی های صوتی و بصری حل فعلی هفته بازار خودرو صورت گرفته است.

صدیقی افزود: به دنبال تأکیدات مهندس شهین باهر شهردار تبریز برای تسریع عملیات عمرانی ، مقرر گردید با تسهیل در امر آماده سازی محل جدید مقدمات انتقال هفته بازار خودرو از محل فعلی خود در سبزه میدان به محل جدید در جاده مایان مجاورت شهرک صنعتی مبل صورت پذیرد.

جواد صدیقی در خصوص احداث روز بازار خودرو مایان اظهار نمود با توجه به اینکه هفته بازار خودرو در طی سالهای گذشته در سبزه میدان برگزار می گردید و باعث مشکلات عدیده ای همچون ترافیک و آلودگی صوتی و بصری در معابر مجاور آن می شد، پیرو دستور شهردار تبریز  با مطالعه و بررسی کارشناسی و بنا به استقبال پرشور همشهریان از این بازار و نبود ظرفیت بازار فعلی برای قبول حجم عظیمی از ترافیک خودرو در داخل شهر ، تمهیدات لازم توسط سازمان انجام گردیده که با همکاری سازمان عمران شهرداری تبریز در مراحل پایانی احداث پروژه به مساحت 22 هزار مترمربع  در جنب شهرک مبل مایان می باشد.

صدیقی با اشاره به مشکلات عدیده هفته بازار خودرو در داخل شهر گفت : وجود چنین بازاری که با استقبال زیادی از سوی همشهریان حتی شهرستان های مجاور روبرو می باشد باعث مشکلات ترافیکی و آلودگی های صوتی وبصری همراه می باشد که با انتقال آن به شهرک مایان امید است مشکلات را به حداقل ممکن رسانیم تا مراجعه کنندگان بتوانند در یک فضای مناسب به خرید و فروش خودرو بپردازند.

مدیرعامل سازمان میادین اضافه کرد: در جهت ایجاد فضاهای مناسب برای خرید و فروش آسان به شهروندان امکاناتی چون حضور کارشناسان فنی ، تست خودرو ، کارواش ، تست رنگ خودرو ، معاینه فنی ، ثبت قولنامه و … در نظر گرفته شده است تا بتواند از نظر صرفه جویی اقتصادی و زمانی برای مراجعه کنندگان مفید واقع شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.