حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ورودی شرقی شهر درحد فاصل کندرود تا پلیس‌راه پاکسازی می‌شود

شناسه : 10769 14 ژانویه 2018 - 8:36 576 بازدید

تبریز ما: معاونت خدمات شهری واجرایی منطقه ۵ تبریز از پاکسازی و سامان‌دهی ورودی شرق شهر درحد فاصل کندرود تا پلیس‌راه به طول۱۰کیلومتر خبر داد. به گزارش تبریز ما، به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، سیامک آسیایی افزود: ساماندهی ورودی تبریزدر مسیرجاده تهران تا پایان دی ماه ادامه خواهدداشت. وی اضافه کرد: با توجه […]

ورودی شرقی شهر درحد فاصل کندرود تا پلیس‌راه پاکسازی می‌شود
پ
پ

تبریز ما: معاونت خدمات شهری واجرایی منطقه ۵ تبریز از پاکسازی و سامان‌دهی ورودی شرق شهر درحد فاصل کندرود تا پلیس‌راه به طول۱۰کیلومتر خبر داد.

به گزارش تبریز ما، به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، سیامک آسیایی افزود: ساماندهی ورودی تبریزدر مسیرجاده تهران تا پایان دی ماه ادامه خواهدداشت.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت مسیر جاده تهران که از آن به عنوان مهمترین ورودی تبریز یاد می شود ساماندهی و زیباسازی این مسیر از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 آسیایی همچنین تصریح کرد: در این مسیر اقداماتی همچون نخاله برداری، رنگ آمیزی جداول و نرده های فلزی، رنگ‌آمیزی پلهای عابرگذر ، ترمیم جداول، رفع سدمعبر، نورپردازی و ساماندهی مهرانه رود انجام شده است.

 معاون خدمات شهری منطقه ۵ در ادامه گفت: در مسیر ورودی کندرود تا پلیس راه به طول۱۰کیلومتر اقدام به جمع آوری نخاله و علف هرز شده است.

 گفتنی است طرح ساماندهی ورودی شرق تبریز از اول دی به مدت یکماه در حال اجرا است. 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.