حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کاشت و توزیع ۱۵۰ هزار اصله نهال در هفته منابع طبیعی / مشارکت شهروندان، زمینه‌ساز فضای ‌سبز پویا و پایدار

شناسه : 12076 03 مارس 2018 - 5:28 230 بازدید

تبریز ما: شهردار تبریز از کاشت و توزیع ۱۵۰ هزار اصله نهال، از روز درختکاری در سطح شهر خبر داد و تاکید کرد: تدارک ویژه هفته منابع طبیعی، با مشارکت شهروندان، مقدمه با نشاطی برای آغاز برنامه‌های انبوه‌کاری فضای سبز در سال ۹۶ خواهد بود. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر با اعلام این […]

کاشت و توزیع ۱۵۰ هزار اصله نهال در هفته منابع طبیعی / مشارکت شهروندان، زمینه‌ساز فضای ‌سبز پویا و پایدار
پ
پ


تبریز ما: شهردار تبریز از کاشت و توزیع ۱۵۰ هزار اصله نهال، از روز درختکاری در سطح شهر خبر داد و تاکید کرد: تدارک ویژه هفته منابع طبیعی، با مشارکت شهروندان، مقدمه با نشاطی برای آغاز برنامه‌های انبوه‌کاری فضای سبز در سال ۹۶ خواهد بود.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر با اعلام این خبر اظهار داشت: برنامه‌های درختکاری سال ۹۶، از پانزدهم اسفند، همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی در مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز و با مشارکت محلات و گروه‌های مختلف مردم‌نهاد آغاز می‌شود.
وی توزیع نهال رایگان را از جمله برنامه‌های شهرداری تبریز برای مشارکت‌ شهروندان خواند و افزود: شهروندان در طول هفته می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته و با ارائه نشانی محله و مجتمع های مسکونی خود درخواست کاشت نهال بدهند.
شهردار تبریز با اشاره ضرورت‌ صرفه‌جویی و هزینه‌کرد اصولی در حوزه فضای سبز تاکید کرد: برنامه‌های درختکاری، با اولویت گونه‌های بومی، مقاوم و سازگار با اقلیم شهر انتخاب و تلاش شده بخش‌های مختلف فضای سبز، با مدیریت منسجم منابع آبی و اجرای روش‌های نوین آبیاری، بازده مطلوب داشته باشد.
وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پارک درون‌شهری تبریز در فاز فضای سبز پروژه پادگان خبر داد و افزود: عملیات فضاسازی و درختکاری، در بخش تفکیک‌شده پادگان قدیمی، در هفته منابع طبیعی آغاز می‌شود.
شهین‌باهر تصریح کرد:  با اجرای این طرح، ۱۰ هکتار از وسعت پادگان به همراه فضای مشجری که در این بخش واقع است، به فضای سبز محدوده مرکزی شهر اضافه می‌شود.

شهردار تبریز همکاری و همراهی شهروندان را شرط اساسی در فضای سبز پایدار و پویا توصیف و خاطرنشان کرد: نگهداری صحیح از فضای سبز و مشارکت آحاد شهروندان در فضای سبز محلات و شهرک‌های مسکونی ضروری بوده و زمینه‌ساز فضای سبز پایدار است. 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.