حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 6 ذو القعدة 1445 Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

آسفالت‌ریزی اساسی تقاطع مهر ولایت شهرک اندیشه

شناسه : 7183 08 اکتبر 2017 - 12:13 1357 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۷ تبریز از اجرای عملیات آسفالت ریزی اساسی تقاطع مهر ولایت شهرک اندیشه و همچنین مرتفع شدن مشکلات ترافیکی این میدان با اصلاح هندسی خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: در راستای ارایه خدمات بهینه […]

آسفالت‌ریزی اساسی تقاطع مهر ولایت شهرک اندیشه
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۷ تبریز از اجرای عملیات آسفالت ریزی اساسی تقاطع مهر ولایت شهرک اندیشه و همچنین مرتفع شدن مشکلات ترافیکی این میدان با اصلاح هندسی خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: در راستای ارایه خدمات بهینه به شهروندان و مرتفع ساختن مشکل آسفالت تقاطع مهر ولایت شهرک اندیشه که روزانه شاهد تردد بسیاری از شهروندان از این مسیر هستیم اقدام زیرسازی و آسفالت ریزی می نماییم .

وی افزود: نهضت ساماندهی ، بهسازی و آسفالت ریزی محلات این منطقه جزو برنامه های اصلی این شهرداری است که در این راستا تلاش گردیده با تجهیز تمامی امکانات و استفاده حداکثری از نیروها نسبت به ارایه خدمات محله ای اقدام گردد .

فرخی همچنین با اشاره به اطلاح هندسی معابر این میدان اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات ترافیکی و افزایش ضریب ایمنی شهروندان اصلاحات هندسی نیز در این میدان صورت گرفته است.

گفتنی است برای آسفالت ریزی این محل ۱۳۰ تن آسفالت به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع استفاده شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.