حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تصویرسازی از مناطق تاریخی و گردشگری تبریز در ورودی شرق شهر

شناسه : 7704 21 اکتبر 2017 - 14:15 238 بازدید

تبریز ما: مجموعه‌ای از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی تبریز، توسط شهرداری منطقه ۵ در ورودی شرقی شهر، تصویرسازی و نصب شده‌است. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، تصویرسازی جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی تبریز با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری شهر به گردشگران و ارائه سیمای فرهنگی در ورودی شهر، با روش […]

تصویرسازی از مناطق تاریخی و گردشگری تبریز در ورودی شرق شهر
پ
پ

تبریز ما: مجموعه‌ای از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی تبریز، توسط شهرداری منطقه ۵ در ورودی شرقی شهر، تصویرسازی و نصب شده‌است.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، تصویرسازی جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی تبریز با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری شهر به گردشگران و ارائه سیمای فرهنگی در ورودی شهر، با روش نانوسیلیکون اجرا شده‌است.

این تصاویر در فضایی به مساحت ۲۰۰ مترمربع رنگ‌آمیزی و حکاکی شده‌است.

ائل گلی، مقبره الشعرا، گوی مچید، عون‌بن‌علی، میدان ساعت و ارک علیشاه در مسیر جاده تهران و  طرح تبادل امام علی (ع) از جمله مراکز برگزیده شهر است که برای اجرای این طرح، در نظر گرفته شده است.

این طرح توسط مدیریت روابط عمومی منطقه  ۵درحال اجراست.

 گفتنی است بزودی مشابه این طرح های هنری به منظور استقبال هرچه باشکوه‌تر از رویداد تبریز ۲۰۱۸ در سایر مناطق مهم سطح حوزه اجرا خواهد شد.


 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.