حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آماده‌سازی بخش‌های مربوط به فضای سبز تقاطع غیرهمسطح میدان‌ آذربایجان

شناسه : 12892 18 آوریل 2018 - 3:05 454 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه 4 تبریز از آماده‌سازی بخش‌های مربوط به فضای سبز تقاطع غیرهمسطح میدان آذربایجان خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با اعلام این خبر خاظرنشان کرد: همزمان با شتاب‌گیری مراحل فنی و عمرانی پروژه میدان آذربایجان، عملیات خاک ریزی، زیرسازی، تسطیح و آماده […]

آماده‌سازی بخش‌های مربوط به فضای سبز تقاطع غیرهمسطح میدان‌ آذربایجان
پ
پ


تبریز ما: شهردار منطقه 4 تبریز از آماده‌سازی بخش‌های مربوط به فضای سبز تقاطع غیرهمسطح میدان آذربایجان خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با اعلام این خبر خاظرنشان کرد: همزمان با شتاب‌گیری مراحل فنی و عمرانی پروژه میدان آذربایجان، عملیات خاک ریزی، زیرسازی، تسطیح و آماده سازی شیب لوپ‌ها توسط شهرداری منطقه 4 پیگیری می‌شود.

وی با تاکید به این‌که طرح‌های متنوعی برای فضای سبز این پروژه در نظر گرفته شده ‌است، اظهار داشت: سعی شده تا با زیرسازی اصولی، تامین بستر خاک مناسب و سایر ملزومات کاشت، در آیندهای نزدیک شاهد یکی از ماندگارترین محدوده‌های درختکاری و گل‌کاری در غرب شهر باشیم.

امجدی با اشاره به موقعیت تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در ورودی غربی شهر، خاطرنشان کرد: اضافه شدن المان‌ها و فضاسازی‌های محیطی با نورپردازی‌های متنوع، از دیگر اقداماتی است که برای زیباسازی این پروژه در نظر گرفته شده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.