حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تبریز 2018 در شهر ایده آل معرفی می شود/حضور شهردار تبریز در مراسم افتتاحیه

شناسه : 10227 31 دسامبر 2017 - 8:28 189 بازدید

تبریز ما: معاون اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز از حضور شهردار تبریز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه شهر ایده آل که باحضور 100 نماینده از مجموعه شهرداری ها و نهادهای مرتبط دولتی و خصوصی انجام می گیرد، خبر داد. به گزارش تبریز ما، یوسف نوروزی افزود: نمایشگاه شهر ایده آل که با […]

تبریز 2018 در شهر ایده آل معرفی می شود/حضور شهردار تبریز در مراسم افتتاحیه
پ
پ


تبریز ما: معاون اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز از حضور شهردار تبریز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه شهر ایده آل که باحضور 100 نماینده از مجموعه شهرداری ها و نهادهای مرتبط دولتی و خصوصی انجام می گیرد، خبر داد.

به گزارش تبریز ما، یوسف نوروزی افزود: نمایشگاه شهر ایده آل که با محوریت و مشارکت علمی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برای هشتمین بار برگزار می شود؛و امسال شهرداری کلانشهر تبریز رویداد تبریز 2018 و عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 را شعار کلیدی خود در نمایشگاه شهر ایده آل قرار داده است و موضوعات مطروحه دیگر در امر مدیریت شهری بر حول این محور اساسی و معرفی گردشگری تبریز 2018 خواهد بود.
وی با اشاره به این که تبریز 2018 در شهر ایده آل معرفی می شود ادامه داد: شهرداری تبریز با حضور پرتوان خود معرفی پتانسیل های گردشگری تبریز و زمینه های جذب گردشگران داخلی و خارجی در سال 2018 و سرمایه گذاری در عرصه گردشگری تبریز را در این نمایشگاه هدف اصلی خود قرار داده است.
مسئول غرفه شهرداری تبریز یادآور شد: برنامه ریزی نمایشگاه امسال شهر ایده آل با ایجاد فرصت مناسب در جهت جذب و استفاده از پتانسیل گردشگری کیش برای تبریز 2018  نیز بوده است. نمایشگاه از دهم تا سیزدهم دی ماه از ساعت 18 الی 22 در محل نمایشگاه بین المللی جزیره کیش برگزار می شودکه امروز با حضور شهردار تبریز و مسوول 
وی افزود: همزمان با برگزاری هشتمین نمایشگاه شهر ایده آل همایش شهر ایده آل نیز به مدت دو روز و با شرکت 800 نفر از متخصصان و مسوولین شهری بر پاخواهد شد و شهردار  و تنی چند از اعضای شورای شهر تبریز در مراسم افتتاحیه همایش و پنل علمی این همایش شرکت خواهند کرد.
نوروزی افزود:  این همایش در محورهای «سرمایه گذاری در گردشگری »،«مدیریت بحران شهری و آتش نشانی»،‌«مدیریت و اقتصاد شهری»،«حمل ‌و نقل و ترافیک»،«مدیریت پسماند»،«پدافند غیرعامل» و با راهبری علمی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار می شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.