حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

سامانه 137 ، پل ارتباطی بین شهروندان و شهرداری تبریز

شناسه : 2834 24 ژوئن 2017 - 6:14 395 بازدید

تبریز ما: به منظور ارايه خدمات مطلوب و ارتباط مستقيم مسئولین شهرداری تبریز با تك تك شهروندان، سامانه 137 به صورت مدرن، هوشمند و هدفمند، پل ارتباطي ميان مسئولان با شهروندان است. به گزارش تبریز ما، شهرداری به عنوان یک نهاد اجتماعی، مدیریت واحد شهری را از مهمترین وظایف خود دانسته و با آگاهي از […]

سامانه 137 ، پل ارتباطی بین شهروندان و شهرداری تبریز
پ
پ


تبریز ما: به منظور ارايه خدمات مطلوب و ارتباط مستقيم مسئولین شهرداری تبریز با تك تك شهروندان، سامانه 137 به صورت مدرن، هوشمند و هدفمند، پل ارتباطي ميان مسئولان با شهروندان است.

به گزارش تبریز ما، شهرداری به عنوان یک نهاد اجتماعی، مدیریت واحد شهری را از مهمترین وظایف خود دانسته و با آگاهي از تحولات اخیر در عرصه کار و روابط اجتماعی گام های متعددی را برداشته است.

در همین راستا ثبت درخواست ها، شکایات و پیشنهادات از شهرداری تبریز و پاسخگویی و ارائه راهنمایی های لازم به شهروندان از طریق سامانه 137 مسیر می گردد ولی شاید اکثر شهروندان با این شماره آشنا نباشند.

در راستای افزایش سطح خدمات رسانی، از شهروندان تبریزی انتظار می رود با سامانه 137 در ارتباط باشند. استمرار این طرح می تواند با تامین منافع شهر، زمینه را برای تحقق مدیریت واحد شهری فراهم سازد.

یکی از بزرگترین قابلیتهای این سامانه علاوه بر ارائه خدمات این سرویس، می توان به وجود پیگیری درخواست ها اشاره کرد . از طریق این سامانه کلیه شهروندان می توانند از وضعیت درخواست های خود مطلع شده و پیگیری نمایند.

 مرکز سامانه مدیریت شهری( 137) فرصتی برای مشارکت شهروندان و متقابلاً ایجاد زمینه بررسی میزان آشنائی، بهره گیری و رضایتمندی شهروندان به عنوان مخاطبان و مشتریان این مرکز را فراهم ساخته است.

مولفه های مهم سامانه مدیریت شهری( 137) پویایی، کارآمدی ، اجتناب از گستردگی بیش از حد، کنترل و تحلیل اطلاعات، آموزش، ارتقاءعلمی و توانمند سازی منابع انسانی، فرهنگ سازی ، اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد.

لذا پیشنهاد می شود؛ مسئولین شهرداری های مناطق، مراکز اجتماعی و فرهنگی، اماکن ورزشی و گردشگری، پارک ها و تمامی مراکزی که به نوعی توسط شهرداری اداره می شوند و محل عبور و مرور شهروندان می باشند با نصب پوستر های در تابلو اعلانات با معرفی ماهیت سامانه 137  ، مردم را هر چه بیشتر با این سامانه آشنا کنند.

تدوین و تهیه ی بروشور آموزشی با محوریت پتانسیل ها، روش ها و کارایی سامانه 137 و توزیع آن در وسایل حمل و نقل عمومی شهر،  ورودی ساختمان شهرداری مناطق و مرکز، مراکز اجتماعی و فرهنگی شهرداری و … می تواند یکی دیگر از راهکار های اصولی در معرفی این سامانه به مردم باشد.

لازم بذکر است؛ سامانه 137 زیر نظر مدیریت بازرسی شهرداری تبریز  به فعالیت مداوم و مستمر خود ادامه می دهد.

 

نگارنده: مهدیه فرج زاده

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.