حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

توزیع بیش از ۲ هزار تن آسفالت در معابر و مسیرهای حوزه منطقه۴

شناسه : 12210 10 مارس 2018 - 9:46 419 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۴ تبریز از توزیع بیش از ۲ هزار تن آسفالت در معابر و مسیرهای سطح این حوزه در آستانه سال جدید خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۴ تبریز، اکبر امجدی با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: در ۱۰ روز گذشته، با تلاش مداوم همکاران حوزه […]

توزیع بیش از ۲ هزار تن آسفالت در معابر و مسیرهای حوزه منطقه۴
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۴ تبریز از توزیع بیش از ۲ هزار تن آسفالت در معابر و مسیرهای سطح این حوزه در آستانه سال جدید خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۴ تبریز، اکبر امجدی با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: در ۱۰ روز گذشته، با تلاش مداوم همکاران حوزه عمرانی و خدماتی، بیش از ۲ هزار تن آسفالت در سطح منطقه توزیع شده که از نظر حجم، کیفیت و سرعت توزیع، قابل‌توجه است.
وی با اشاره به این محلات و مناطق کم‌برخوردار، اولویت طرح‌های آسفالت‌ریزی منطقه ۴ است، تصریح کرد: خیابان منجم، خیابان شهیدان ذاکر و بخش‌های مختلف بلوار آذربایجان، عمده مسیرهایی است که در ۱۰ روز گذشته به صورت اساسی آسفالت‌ریزی یا لکه‌گیری شده‌است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تردد عمومی در آستانه سال جدید، لکه گیری اساسی مسیر بی.آر.تی در حدفاصل چهارراه خطیب تا قونقا در دستور کار منطقه قرار گرفته است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.