حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بهره‌برداری از طرح های عمرانی، خدماتی و فرهنگی منطقه هفت در روز ۱۶ بهمن

شناسه : 11456 01 فوریه 2018 - 8:22 216 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۷ تبریز از افتتاح طرح های عمرانی، خدماتی و فرهنگی این منطقه در روز ۱۶ بهمن ماه خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی با اعلام این خبر گفت: به لطف و فضل  الهی و در سایه تلاش های شبانه روزی همکاران منطقه و همزمان […]

بهره‌برداری از طرح های عمرانی، خدماتی و فرهنگی منطقه هفت در روز ۱۶ بهمن
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۷ تبریز از افتتاح طرح های عمرانی، خدماتی و فرهنگی این منطقه در روز ۱۶ بهمن ماه خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی با اعلام این خبر گفت: به لطف و فضل  الهی و در سایه تلاش های شبانه روزی همکاران منطقه و همزمان با بزرگداشت دهه مبارک فجر شاهد بهره برداری از پروژه های تعریض و دو بادنده کردن جاده خلجان، سرای محله کجوار، مرمت فرهنگسرای کوثر، جدول گذاری و آسفالت ریزی محلات سطح منطقه و یک باب غسالخانه خواهیم بود.

فرخی با اشاره به مشخصات فنی طرح تعریض  و دو بانده کردن جاده خلجان اظهار داشت:  این پروژه در راستای ساماندهی و بهسازی جاده خلجان و مرتفع ساختن مشکلات چندن ساله موجود در مسیر به طول ۷ /۲ کیلومتر اجرا شده است که  برای احداث آن  بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال هزینه که شامل تعریض، اجرای رفوژ ، اصلاح آسفالت قدیمی،  اجرای آسفالت جدید و خط کشی می باشد هزینه شده است.

وی در ادامه در خصوص احداث سرای محله کجوار گفت: هدف از احداث این پروژه  توسعه مراکز فرهنگی وآموزشی در سطح منطقه بوده که این پروژه دارای مساحت ۲۲۰ متر مربع می باشد که در راستای معرفی فرهنگ شهروندی و آموزه های شهر نشینی تلاش خواهد شد کلاس های متنوعی برگزار شود .

وی همچنین احداث یک باب غسالخانه ، ۱۲ کیلومتر جدول گذاری ، ۱۶۵ هزار متر مربع آسفالت ریزی در قالب طرح خدمات محله ای را از دیگر پروژه های قابل بهره برداری این شهرداری بر شمرد.

وی تصریح کرد: تسریع در روند اجرای پروژه های عمرانی توام با  شاخص‌های کیفی، فنی و اصول زیباسازی، اصل مهمی است که امیدواریم با استفاده از تمامی امکانات منطقه و رعایت تمامی موارد مذکور شاهد بهره برداری از این پروژه ها باشیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.