حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بهره برداری ازنهمین  ایستگاه اتوبوس نسل جدید

شناسه : 6961 03 اکتبر 2017 - 6:05 312 بازدید

تبریز ما: مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از بهره برداری نهمین  ایستگاه اتوبوس نسل جدید در آستانه تبریز2018 خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه فرخ جلالی گفت: در راستای نوسازی و احداث سایه بانهای مدرن و همچنین آمادگی برای تبریز  2018  نهمین  ایستگاه اتوبوس […]

بهره برداری ازنهمین  ایستگاه اتوبوس نسل جدید
پ
پ

تبریز ما: مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از بهره برداری نهمین  ایستگاه اتوبوس نسل جدید در آستانه تبریز2018 خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه فرخ جلالی گفت: در راستای نوسازی و احداث سایه بانهای مدرن و همچنین آمادگی برای تبریز  2018  نهمین  ایستگاه اتوبوس در پایانه آبرسان مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی افزود: در حال حاضر کار احداث 9 دستگاه سایه بان در ایستگاههای 17 شهریور، جانبازان،  فارابی ، عینالی،صدر، طوبی، میدان شهداء وپایانه آبرسان  با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان ، در آستانه بازگشایی مدارس  به پایان رسیده است و در اختیار همشهریان و مسافرین عزیز قرار گرفته است . 
جلالی تاکید کرد: در ساخت سایه بانهای جدید تلاش گردیده تا به لحاظ وجود امکانات و شکل بصری و مبلمان شهری بهترین اقدامات انجام گیرد تا رضایتمندی شهروندان جلب گردد و انتظار داریم شهروندان محترم در خصوص حفظ و نگهداری این سایبانها با شرکت واحد همکاری های لازم را داشته باشند. 
مدیرعامل اتوبوسرانی تبریز جلب رضایت مسافرین و افزایش مشارکت شهروندان جهت استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی را ضروری خواند واظهار داشت: یکی از راهکارهای تحقق این مهم مناسب بودن وضعیت ایستگاه های اتوبوس و فراهم نمودن زیرساخت و زمینه های لازم نوسازی ناوگان می باشد.
جلالی در خصوص ویژگیهای ایستگاههای جدید تصریح کرد: اين ايستگاه‌ها با برخورداری از مزیتهای فراوان نسبت به ایستگاههای قبلی وبا طراحي ظاهری متفاوت و  مناسب سازی شده با اصول جهانی برای معلولین و افراد کم توان  و همچنین با نصب تلویزیون ،باکس روزنامه ،ساعت اذان گو به عنوان نهاد فرهنگی در حوزه حمل ونقل عمومی نقش موثری در آموزش شهروندی ایفاد می نماید.
وی خاطر نشان کرد: پایانه آبرسان  بلحاظ موقعیت جغرافیای شهری و همچنین  بعنوان شریان اصلی در جابجایی مسافر از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و از طرفی با مد نظر قراردادن مبلمان شهری و حذف سازه های قدیمی  ضرورت کار را دوچندان می نمود که در آستانه بازگشایی مدارس جهت جلب رضایت شهروندان عملیات اجرایی فاز دو این پایانه به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار گیرد. 
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه  در پایان اظهار امیدواری کرد با تامین بودجه های مورد نیاز در آینده در تمامی ایستگاههای مناطق اتوبوسرانی کار احداث سایه بانهای جدید در دستور کار قرار گیرد. 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.