حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11407 تعداد نوشته های امروز : 0×

فضای سبز و زیبایی شهر بیشترین اهمیت را در منظر شهری رویداد 2018 دارد

شناسه : 9961 24 دسامبر 2017 - 6:27 225 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: به خوبی آگاهیم که آبروی شهر تبریز در سال ۲۰۱۸ به بخش فضای سبز وابسته است. به گزارش تبریز ما، محمدحسین حسن زاده صبح امروز در جلسه شورای مدیران فضای سبز شهرداری تبریز اظهار داشت: بیشترین سعی و تلاش در تبریز ۲۰۱۸ فضای سبز، […]

فضای سبز و زیبایی شهر بیشترین اهمیت را در منظر شهری رویداد 2018 دارد
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: به خوبی آگاهیم که آبروی شهر تبریز در سال ۲۰۱۸ به بخش فضای سبز وابسته است.

به گزارش تبریز ما، محمدحسین حسن زاده صبح امروز در جلسه شورای مدیران فضای سبز شهرداری تبریز اظهار داشت: بیشترین سعی و تلاش در تبریز ۲۰۱۸ فضای سبز، زیباسازی و نظافت شهر  است و دیگر فرصتی برای اجرای طرح های عمرانی بزرگ نیست.

حسن زاده یادآور شد: همراه با دیگر بخش های مدیریت شهری ما نیز تا چند روز آینده خود را برای آغاز سال ۲۰۱۸ آماده می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هر چند ظاهرا برنامه های رسمی تبریز ۲۰۱۸ از سومین روز فروردین ۹۷ آغاز می شود، ولی به نوعی مقدمات ما در فضای سبز آماده می شود تا دست و دلبازانه و آبرومندانه به استقبال سال ۲۰۱۸ برویم.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز ، تبریز ۲۰۱۸ را فرصتی برای معرفی داشته های شهر دانسته و گفت: اگر ما امروز به هویت گذشتگان افتخار می کنیم، باید در آینده از غفلت هایی که شده پاسخگو باشیم. در تبریز ۲۰۱۸ این فرصت خدمت مهیا است چرا که ما مدیون تبریز هستیم.

حسن زاده خطاب به مدیران فضای سبز اظهار داشت: آبروی تبریز در این برهه به شما وابسته است چرا که مهمترین بخش، خدمات شهری و فضای سبز است که می تواند بقیه کاستی ها را پوشش دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر رسیدگی هر چه دقیق تر بر وضعیت سرویس های بهداشتی، افزود: کمبودهای مربوط به سرویس های بهداشتی را آماده سازی کنید و از طریق مناطق این مشکلات را برطرف کنید.

حسن زاده با اشاره به اینکه باید با برنامه های آبرومندانه به استقبال ۲۰۱۸ برویم، تصریح کرد: امسال نگهداری سرویس های بهداشتی را به پیمانکار های مجزا می دهیم تا نواقص موجود در این خصوص رفع شود.

به گفته مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز، به هیچ عنوان فعالیت این پیمانکاران نباید با پیمانکار فضای سبز تداخل داشته باشد.

وی همچنین با تاکید بر اجرای طرح ها و المان های ویژه برای تبریز ۲۰۱۸، گفت: به همین منظور باید تعدادی المان، طرح های حجمی و ویژه ساخته شود ؛ به عبارتی هر منطقه به ازای هر پیمان، ساخت ۲ المان را در نظر داشته باشد.

 حسن زاده تاکید کرد: در مقابل کیفیت فضای سبز دست ما باز است که با تشویقی ها از تلاشگران فضای سبز تقدیر کنیم و همچنین در مقابل کمبودها و کاهش کیفیت حتما با جدیت برخورد خواهیم کرد.

وی همچنین به لزوم تحول در طراحی های فضای سبز تبریز نیز اشاره کرده و افزود: هر چند به تازگی در این حیطه تحولاتی در فضای سبز دیده می شود ولی این برای ما کافی نیست . به همین منظور جهت بازآموزی و به روز کردن معلومات، آموزش ضمن خدمت در قالب کلاس و کارگاههای آموزشی برای کارشناسان فضای سبز در نظر گرفته شده است تا کیفیت و مقاومت فضای سبز خود را افزایش دهیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.