حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ضرورت تغییر نگاه دولت بر مدیریت درآمد های شهرداری ها در برنامه ششم توسعه

شناسه : 13085 26 آوریل 2018 - 8:34 257 بازدید

تبریز ما: مشکلات مطرح درمدیریت و نقش شوراها و شهرداری کلانشهرهای کشور و ضرورت تغییر نگاه دولت بر مدیریت درآمد های شهرداری ها در برنامه ششم توسعه، موضوع بحث جلسه هم اندیشی اعضای شورا و شهرداران کلانشهرهای کشور در روز دوم آغاز رسمی رویداد بزرگ گردشگری تبریز 2018 به میزبانی این شهر بود. به گزارش […]

ضرورت تغییر نگاه دولت بر مدیریت درآمد های شهرداری ها در برنامه ششم توسعه
پ
پ

تبریز ما: مشکلات مطرح درمدیریت و نقش شوراها و شهرداری کلانشهرهای کشور و ضرورت تغییر نگاه دولت بر مدیریت درآمد های شهرداری ها در برنامه ششم توسعه، موضوع بحث جلسه هم اندیشی اعضای شورا و شهرداران کلانشهرهای کشور در روز دوم آغاز رسمی رویداد بزرگ گردشگری تبریز 2018 به میزبانی این شهر بود.

به گزارش تبریز ما، عدم توجه دولت بر ضرورت مدیریت واحد ارزش افزوده و درآمد شهرداری های کلانشهرهای کشور در برنامه ششم توسعه دولت محوریت اصلی این جلسه به خود اختصاص داد.

در این جلسه اعضا، عودت اختیارات مدیریت و صرف درآمد شهرداری ها و  برای رفع معضلات کلان زیست محیطی، حمل و نقل عمومی، توسعه شهری با اولویت انسان محوری را به گفتگو نشستند.

واقعی شدن سهم شهرداری ها از قانون مالیات بر ارزش افزوده درآمد های پایدار، راه کار اصلی تامین اعتبارات اجرایی پروژه ها و طرح های خدماتی در بخش های مدیریت تنظیف، حمل و نقل عمومی و برنامه های فرهنگی عمومی معرفی شد.

همچنین در این جلسه، شهر تبریز الگوی مناسبی از لحاظ مدیریت تنظیف، توسعه سرانه فضای سبز و تفرجگاه ها، توجه به مدیریت حمل ونقل عمومی، معرفی و لزوم انتقال تجربیات مدیران تبریز به سایر کلانشهر ها مطرح شد و اعضا بر تداوم اینگونه جلسات به صورت منطقه ای با هدف انتقال تجربیات و حذف دوباره کاری ها تاکید کردند.

شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی کلانشهرهای قم، زاهدان، کرج، همدان، اصفهان، زنجان،کرمانشاه، اصفهان، اردبیل و ارومیه به همراه شهردار تبریز، رئیس و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در این نشست حضور داشتند.

صبح دیروز چهارشنبه، مراسم رسمی رویداد تبریز 2018 با حضور رئیس جمهور و هئیت همراه و دهها میهمان خارجی و داخلی در محل مرکز همایش های بین المللی تبریز در حال برگزاری است.

 گفتنی است: اعضای شوراهای اسلامی و شهرداران کلانشهرهای کشور از دو روز گذشته برای حضور در مراسم رسمی تبریز2018 در تبریز به سر می برند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.