حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نشست دو روزه بخش خاورمیانه و غرب آسیای (MEWA –UCLG) برگزار شد

شناسه : 12321 15 مارس 2018 - 7:20 253 بازدید

تبریز ما: نشست دو روزه بخش خاورمیانه و غرب آسیای سازمان شهرهای متحد و حکومت های محلی(MEWA –UCLG) در شهر شانلی اورفای ترکیه و با حضور مدیران و مسئولین شهرهای عضو برگزار شد. به گزارش تبریز ما، در این نشست با عنوان  «توریسم پایدار، توسعه محلی و اقتصاد منعطف» شرکت کنندگان در طی روزهای 23 […]

نشست دو روزه بخش خاورمیانه و غرب آسیای (MEWA –UCLG) برگزار شد
پ
پ


تبریز ما: نشست دو روزه بخش خاورمیانه و غرب آسیای سازمان شهرهای متحد و حکومت های محلی(MEWA –UCLG) در شهر شانلی اورفای ترکیه و با حضور مدیران و مسئولین شهرهای عضو برگزار شد.

به گزارش تبریز ما، در این نشست با عنوان  «توریسم پایدار، توسعه محلی و اقتصاد منعطف» شرکت کنندگان در طی روزهای 23 و 24 اسفند پتانسیل های گردشگری، چالش ها، موانع  و راه حل های ارتقای صنعت گردشگری در منطقه را بررسی و دلایل رکود صنعت توریسم در خاورمیانه را با در نظر داشتن واقعیت‌های جغرافیایی، اجتماعی، مذهبی و سیاسی حاکم بر منطقه، مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در این نشست بین المللی که با حضور چهره‌های سرشناسی چون مهمت دومان، دبیرکل سازمان UCLG-MEWA، مهمت اکینچی، رئیس کمیته گردشگری UCLG-MEWA، فاطمه شاهین، شهردار قازیان تپ و رئیس UCLG-MEWA ، نومان کورتولموش، وزیر فرهنگ و گردشگری ترکیه و بولنت آکارچالی، وزیر سابق فرهنگ و گردشگری ترکیه برگزار شد، علیرضا باغبان حدیقه، مدیر روابط بین الملل شهرداری تبریز با ایراد سخنرانی توجه ویژه به اشتراکات در جهان اسلام و پاسداری از فرهنگ غنی منطقه، برگزاری تورهای گردشگری بین شهرهای کشورهای همسایه و دوست، برگزاری نمایشگاه ها و هفته‌های مشترک فرهنگی با کشورهای و شهرهای منطقه و اتخاذ رفتار دیپلماسی عمومی منطقه ای براساس معیارهای فرهنگی مشابه را از جمله رویکردهای موثر در افزایش همگرایی بین شهرهای دوست منطقه عنوان کرد.

در کنار جلسات رسمی این نشست، علیرضا باغبان به نمایندگی از شهردار تبریز  با معرفی تبریز و اشاره به رویداد مهم تبریز 2018،  تمامی شهرهای عضور را به حضور و دیدار از تبریز در سال نو میلادی دعوت کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.