حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برگزاری ویژه برنامه های اعیاد شعبانیه در پارک‌ها و محلات برگزیده سطح شهر

شناسه : 12953 21 آوریل 2018 - 5:50 233 بازدید

تبریز ما: معاون فرهنگی شهرداری تبریز از برگزاری جشن‌های ویژه اعیاد شعبانیه در ده نقطه مختلف سطح شهر خبر داد. به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام احمد حمیدی گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه و افتتاحیه رسمی رویداد تبریز 2018 با حضور ریاست محترم جمهوری دهها عنوان برنامه فرهنگی ،هنری در خدمت شور و نشاط محتوایی […]

برگزاری ویژه برنامه های اعیاد شعبانیه در پارک‌ها و محلات برگزیده سطح شهر
پ
پ


تبریز ما: معاون فرهنگی شهرداری تبریز از برگزاری جشن‌های ویژه اعیاد شعبانیه در ده نقطه مختلف سطح شهر خبر داد.

به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام احمد حمیدی گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه و افتتاحیه رسمی رویداد تبریز 2018 با حضور ریاست محترم جمهوری دهها عنوان برنامه فرهنگی ،هنری در خدمت شور و نشاط محتوایی شهر خواهد بود.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها بیشتر در قالب  نمایش‌های برگزیده جشنواره بین اللمللی تبریزیم ، جنگ های ویژه ، برنامه‌های ترکیبی و مسابقه به اجرا در خواهند آمد درباره اهداف مورد نظر اجرای این ویژه‌برنامه‌ها گفت: در همه این برنامه‌ها اهداف مختلفی را در نظر داریم که ایجاد نشاط اجتماعی ،  گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی، توجه به هویت دینی و اجرای آیین‌های مذهبی از مهم‌ترین اهداف ما در برگزاری این برنامه‌هاست.

حمیدی ادامه داد: تلاش ما بر این است تا باتوجه به تقارن افتتاحیه رسمی  رویداد  تبریز 2018 با اعیاد شعبانیه بتوانیم تا مراسمات این اعیاد را پررنگ تر برگزار کنیم.

حجت الاسلام احمد حمیدی خاطرنشان کرد: جُنگ‌های ویژه و متنوع و برنامه‌های پرمحتوا همزمان با آغازین روزهای ماه مبارک شعبان در پارک ها و محلات برگزیده شهر توسط سازمان فرهنگی وهنری  برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تقارن جشنواره بین‌‌المللی نمایش‌های خیابانی و فضای باز «تبریزیم» با ایام سرور ماه شعبان، اظهار داشت: از روزهای نخستین ماه شعبان، نمایش‌های برگزیده جشنواره بین‌المللی تئاتر تبریزیم، به عنوان یکی از بخش‌های محتوایی جشن‌ها در نظر گرفته شده که قطعاً به جذابیت و تاثیرگذاری هر دو بخش، خواهد انجامید.

 معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز  ، درباره ویژه‌برنامه‌های این معاونت  در مراکز فرهنگی مناطق ده گانه به مناسبت اعیاد شعبانیه، گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه  برنامه های متنوع  فرهنگی ،هنری وورزشی  در قالب‌های مختلف برای بهره‌مندی مخاطبان  در مراکز فرهنگی شهرداری برگزار خواهد شد

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز اجرای هرچه باشکوه‌تر این برنامه‌ها را نیازمند حضور و مشارکت شهروندان دانست و ابراز امیدواری کرد: استقبال و مشارکت شهروندان باعث ایجاد شور و نشاط مضاعف در برگزاری این برنامه‌ها شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.