حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

توزیع روزانه ۲۰۰ تن آسفالت در معابر و مسیرهای حوزه منطقه ۳ در آستانه سال جدید

شناسه : 12313 15 مارس 2018 - 8:19 213 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۳ تبریز گفت: در آستانه سال جدید، روزانه ۲۰۰ تن لکه گیری و آسفالت ریزی در این حوزه اجرا می‌شود. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۳ تبریز، مرتضی موحدنیا از آغاز اجرای عملیات لکه گیری و آسفالت‌ریزی در طرح «استقبال از بهار» خبر داد و افزود: با […]

توزیع روزانه ۲۰۰ تن آسفالت در معابر و مسیرهای حوزه منطقه ۳ در آستانه سال جدید
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۳ تبریز گفت: در آستانه سال جدید، روزانه ۲۰۰ تن لکه گیری و آسفالت ریزی در این حوزه اجرا می‌شود.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۳ تبریز، مرتضی موحدنیا از آغاز اجرای عملیات لکه گیری و آسفالت‌ریزی در طرح «استقبال از بهار» خبر داد و افزود: با بهبود شرایط جوی از هشت روز گذشته ، در سطح حوزه شهرداری منطقه ۳ تبریز روزانه ۲۰۰ تن آسفالت صرف لکه گیری و آسفالت اساسی خیابان ها و معابر و محلات می شود.

موحدنیا تیم های اجرای روزانه این عملیات را شامل ۵ اکیپ مجهز و در دو شیفت کاری عنوان کرده و افزود: تا فرا رسیدن سال نو لکه گیری و آسفالت ریزی اساسی در خیابان ها، معابر ، کوی و محلات سطح حوزه شهرداری منطقه ۳ تداوم خواهد داشت.

وی هدف از لکه گیری را جلوگیری از گسترش خرابی در لایه رو سازی آسفالت ذکر نموده و گفت: لکه گیری در محدوده تخریب شده آسفالت اجرا می‌شود.

موحدنیا حجم سنگین و بار بالای ترافیکی، تغییرات دمایی، میزان رطوبت هوا و تغییر شکل لایه های زیرین را از عوامل گوناگون خرابی روسازی آسفالت بر شمرده و اظهار داشت: این عوامل باعث ترک برداری، بوجود آمدن چاله و تغییر شکل رویه آسفالت ها می شود که لزوم تعمیر و نگهداری لایه رویه آسفالت ها را صد چندان می کند.

شهردار منطقه ۳ تبریز در مورد تداوم اجرای لکه گیری و آسفالت ریزی اساسی گفت: در حال حاضر شرایط جوی مناسب است و اکیب های آسفالت معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ روزانه در دو شیفت کاری با بیش از ۵اکیپ تا روزهای پایانی سال مشغول اجرای لکه گیری و آسفالت ریزی در سطح خیابان ها، معابر، کوی و محلات سطح حوزه شهرداری منطقه ۳ تبریز خواهند بود.  

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.