حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

عملیات اجرایی طرح پیاده‌راه و احیای جداره‌های مغازه‌های سنگی آغاز شد

شناسه : 8053 02 نوامبر 2017 - 3:06 204 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۴ از آغاز عملیات اجرایی طرح پیاده راه و احیای جداره های مغازه های سنگی خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی در مصاحبه با برنامه تبریزیم، اظهار داشت: تبریز دارای هویت فرهنگی غنی است و پیاده راه های تاریخی موجود در بافت […]

عملیات اجرایی طرح پیاده‌راه و احیای جداره‌های مغازه‌های سنگی آغاز شد
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۴ از آغاز عملیات اجرایی طرح پیاده راه و احیای جداره های مغازه های سنگی خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی در مصاحبه با برنامه تبریزیم، اظهار داشت: تبریز دارای هویت فرهنگی غنی است و پیاده راه های تاریخی موجود در بافت تاریخی نشانگر این هویت گران بهاست.
وی خاطرنشان کرد:: با توجه به اهمیت جداره ها و پیاده راه های تاریخی تبریز، احیای جداره های تاریخی مغازه های سنگی و اجرای پیاده راه در دستور کار قرار گرفت.
شهردار منطقه ۴ افزود: به دلیل نزدیکی به سال ۲۰۱۸ و میزبانی تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی، این پروژه همسو با اهداف سیاست های گردشگری کلانشهر تبریز اجرا می شود.
امجدی به مزایای اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: با اجرای این طرح این بافت قدیمی از شهر که به ثبت ملی نیز رسیده است، احیا و زمینه حضور گردشگران داخلی و خارجی را در کنار ایجاد جلوه های بصری فراهم خواهد آورد.
وی افزود: طراحی و بدنه سازی شهری و ایجاد منظر شهری مناسب و مطلوب با هدف ایجاد محیطی دلنشین جهت گذران اوقات فراغت و جذب گردشگری بخش دیگری از نکات مورد توجه در اجرای این طرح است.
شهردار منطقه ۴ طول این پروژه را ۲۰۰ متر و عرض آن را ۱۱ متر اعلام کرد که با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال اجرایی می شود.
اکبر امجدی اضافه کرد: کف سازی، نصب مبلمان شهری، تعویض تابلوهای مغازه ها، نصب المان، آبنما و ایجاد فضای سبز از جمله اهداف اجرای این پروژه است.
وی تاکید کرد: برای تامین زیرساخت های مورد نیاز پیش بینی های لازم صورت گرفته و هماهنگی های لازم با سایر دستگاه های خدمات رسان صورت پذیرفته است.
شهردار منطقه ۴ در پایان از شهروندان و کسبه خواست در اجرای این طرح مشارکت لازم را با مجموعه شهرداری تبریز به انجام برسانند.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.