حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – برگزاری مراسم روز بزرگداشت حافظ در فرهنگسرای شهید بهشتی

شناسه : 7464 15 اکتبر 2017 - 4:00 454 بازدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، رامین راستی معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه یک از برگزاری مراسم روز بزرگداشت حافظ در فرهنگسرای این منطقه خبر داد.  براساس این گزارش راستی اظهار داشت : نسل جوان و آینده باید بتوانند به درستی و در فضای مناسب قضاوتی  عادلانه همراه با برداشت های مناسب […]

پورتال شهرداری منطقه یک – برگزاری مراسم روز بزرگداشت حافظ در فرهنگسرای شهید بهشتی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، رامین راستی معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه یک از برگزاری مراسم روز بزرگداشت حافظ در فرهنگسرای این منطقه خبر داد.

 براساس این گزارش راستی اظهار داشت : نسل جوان و آینده باید بتوانند به درستی و در فضای مناسب قضاوتی  عادلانه همراه با برداشت های مناسب از کار کرد شعر حافظ و دیگر شاعران داشته باشند.


.


معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه یک گفت:  شعر حافظ در درجه اول اندیشه اثر ماندگار شد ، دوم اینکه شعرش جهانشمول است و بیشتر با مفاهیمی سر وکار دارد که راه حقیقت را به انسان نشان داده و در مورد مفهوم فلسفه هستی صحبت می کند که این مهم نیاز است که به نسل جوان منتقل و مهم بر شمرده شود .

وی گفت: در این مراسم سعی گشته تا اشعار حافظ و نگاههای او به نوجوانان و جوانان نیز شناخته شود  و از اشعار عمیق او بهره برداری گردد.

 

 

.

.

.

روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.