حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – همجواری سرای محله و کتابخانه شهید بهشتی منطقه یک حرکتی شایسته و تفکری جدید در عرصه هم اندیشی و مشارکت مردمی است.

شناسه : 8601 15 نوامبر 2017 - 8:21 511 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، حجه الاسلام و المسلمین حاج اقا حمیدی معاون فرهنگی ، اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز در آئین افتتاح کتابخانه شهید بهشتی، اقدام شایسته و تفکر جدید  شهردار این منطقه را در جهت ایجاد فضائی مناسب برای مطالعه و هم اندیشی بعنوان سرای محله را شایسته و […]

پورتال شهرداری منطقه یک – همجواری سرای محله و کتابخانه شهید بهشتی منطقه یک حرکتی شایسته و تفکری جدید در عرصه هم اندیشی و مشارکت مردمی است.
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، حجه الاسلام و المسلمین حاج اقا حمیدی معاون فرهنگی ، اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز در آئین افتتاح کتابخانه شهید بهشتی، اقدام شایسته و تفکر جدید  شهردار این منطقه را در جهت ایجاد فضائی مناسب برای مطالعه و هم اندیشی بعنوان سرای محله را شایسته و امری مهم دانست.

براساس این گزارش حجت الاسلام حمیدی با اعلام این مطلب افزود: برنامه های زیادی در جهت ایجاد سرای محلات در دست مطالعه و بررسی بوده چرا که اهمیت این مسائل واگذاری برخی فضاها ، ابنیه و فعالیتهای فرهنگی ، هنری و اجتماعی کتابخانه به مدیریت محلات بسیار حائز اهمیت می باشد.

وی اشاره نمود: تاکنون این امر محقق نگشته بود، اما با افتتاح کتابخانه شهید بهشتی از سوی شهردار منطقه یک و پیشنهاد ارزنده و سازندۀ شهردار منطقه یک آقای مهندس مولاخواه در جهت استفاده بهینه از این فضا به عنوان سرای محله حرکتی شایسته و شایان  تقدیر است.

وی در بخشی از سخنان خود در این آئین اظهار داشت : دین اسلام با پیام رحمانی پروردگار به رسول اکرم (ص) از همان آغاز به خواندن ، آگاهی ، دانش و آموختن اشاره و تاکید نموده اند فلذا می بایست به این مهم دست یابند تا بتوانم امر کتابخوانی را در جامعه نهادینه و توسعه دهیم و سرانه ها کتابخوانب بیشتر گردد چرا که با دانش وسیعتر ، در جهت رفع مشکلات و مسائل جامعه حرکت و رو به رشد و ترقی و تعالی خواهیم رفت.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز در پایان این مراسم ابراز امیدواری کردند که انشاا… بتوانیم در سایر مناطق شهرداری تبریز شاهد تلاش برای ایجاد سرای محلات باشیم.

 


.


.


.


.


 .


.


.


 

امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.