حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – ارتباط فرهنگسرا با نهاد خانواده در به بار نشستن فعالیتهای شهرداری موثر بوده است.

شناسه : 8150 05 نوامبر 2017 - 7:41 305 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز، رامین راستی معاون فرهنگی اجتماعی منطقه یک ارتباط فرهنگسرا با نهاد خانواده در به بار نشستن فعالیتهای شهرداری را موثر دانست. براساس این گزارش راستی ضمن اعلام این خبر افزود:نقش فرهنگسرا و کتابخانه ها در بستر سازی فرهنگی به منظور آموزش شیوه استفاده و تبیین آمد و […]

پورتال شهرداری منطقه یک – ارتباط فرهنگسرا با نهاد خانواده در به بار نشستن فعالیتهای شهرداری موثر بوده است.
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز، رامین راستی معاون فرهنگی اجتماعی منطقه یک ارتباط فرهنگسرا با نهاد خانواده در به بار نشستن فعالیتهای شهرداری را موثر دانست.

براساس این گزارش راستی ضمن اعلام این خبر افزود:نقش فرهنگسرا و کتابخانه ها در بستر سازی فرهنگی به منظور آموزش شیوه استفاده و تبیین آمد و شد ها و رفتارهای صحیح شهروندی بسیار مهم و ضروری است.

معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه یک اشاره نمود:کلاسهای آموزشی،امکانات فرهنگی و اجتماعی در حوزه سلامت شهرداری منطقه یک باعث شد تا شهروندان بتوانند از این بسترهای ایجاد شده بهره برداری و همچنین شهرداری برای پیشبرد اهداف خود در جهت تعالی سازمانی و اجرای پروژه های عمرانی، خدماتی،فرهنگی و اجتماعی از این مسیر عبور نموده و نتایج حاصله بسیار موثر بوده است.

وی گفت :کلاسهای آموزشی شامل مهارتهای زندگی،مشاوره های روانشناسی،سلامت شهروندی ،آموزشهای فرهنگی و هنری ، تقویتی، ورزشی ،پیشگیری از اعتیاد، فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه عمومی ،ارتباطات اجتماعی و… باعث جذب بسیاری از شهروندان و خانواده های آنان شده است.

 


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.