حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – طرح ضربتی آسفالت چندین کوچه در مناطق محروم و کم برخوردار آغاز شد.

شناسه : 7724 22 اکتبر 2017 - 9:14 410 بازدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه  یک از آغاز طرح ضربتی آسفالت چندین کوچه در مناطق کم برخوردار خبر داد. براساس این گزارش مهندس مولاخواه اعلام داشت : در پی برنامه ریزیهای تنظیم شده در جهت ارائه خدمات به محلات کم برخوردار و حاشیه شهر ، چندین مسیر […]

پورتال شهرداری منطقه یک – طرح ضربتی آسفالت چندین کوچه در مناطق محروم و کم برخوردار آغاز شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه  یک از آغاز طرح ضربتی آسفالت چندین کوچه در مناطق کم برخوردار خبر داد.

براساس این گزارش مهندس مولاخواه اعلام داشت : در پی برنامه ریزیهای تنظیم شده در جهت ارائه خدمات به محلات کم برخوردار و حاشیه شهر ، چندین مسیر و کوچه های این مناطق در قالب این طرحها قرار گرفته  و هم اکنون آسفالت اساسی این محلات به صورت ضربتی توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه آغاز و اقدام می گردد.

 شهردار منطقه یک اظهار نمود: از بین بردن فاصله مابین مناطق برخوردار و کم برخوردار یکی از اساسی ترین برنامه های این مناطق است که حدود یک سال است در حال اجرا و انجام می باشد و اهداف مورد نظر در این منطقه ارائه خدمات ویژه و زیربنائی به مسیرهای حاشیه نشینی و کم برخوردار است که  همچنان تداوم دارد.

وی گفت: فرصت ایجاد شده به لحاظ آب و هوائی باعث شده تا بتوانیم به سرعت و با دقت محلات و کوچه های صعب العبور را  آسفالت نمائیم تا شاهد بروز مشکلات در فصل برف و سرما نباشیم.

 


.


.


.


.


.


روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.