حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – کسب مقام قهرمانی لیگ دسته یک فوتسال و مقام قهرمانی برتر والیبال توسط شهرداری منطقه یک تبریز

شناسه : 11428 01 فوریه 2018 - 6:05 530 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، در پنجمین دوره مسابقات فوتسال و والیبال کارکنان شهرداری کلانشهر تبریز (جام فجر) ورزشکاران دلاور منطقه یک به کسب مقام قهرمانی و برتر این مسابقات دست یافتند. براساس این گزارش در این دیدارها که در پنجمین دوره خود برگزار می گردید، ورزشکاران منطقه یک موفق شدند […]

پورتال شهرداری منطقه یک – کسب مقام قهرمانی لیگ دسته یک فوتسال و مقام قهرمانی برتر والیبال توسط شهرداری منطقه یک تبریز
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، در پنجمین دوره مسابقات فوتسال و والیبال کارکنان شهرداری کلانشهر تبریز (جام فجر) ورزشکاران دلاور منطقه یک به کسب مقام قهرمانی و برتر این مسابقات دست یافتند.

براساس این گزارش در این دیدارها که در پنجمین دوره خود برگزار می گردید، ورزشکاران منطقه یک موفق شدند تا کسب مقام قهرمانی لیگ دسته یک فوتسال و کسب مقام قهرمانی برتر والیبال را بنام خود رقم بزنند.

شایان ذکر است آقای وهاب آزمون به عنوان بهترین سر مربی ، آقای محمد قربانی موفق به کسب جایزه دستکش طلائی ، آقای رامین رستمیان بهترین بازیکن لیگ دسته یک فوتسال و آقای سعید خواجه دهی به عنوان بهترین بازیکن والیبال معرفی گشتند.

شهردار منطقه یک تبریز ، مهندس مولاخواه ضمن تقدیر از این عزیزان و اعلام تبریک به همکاران ورزشکار منطقه این حرکت شایسته را نشان از لیاقت و شایستگی و سلامت روح و جسم همکاران و همدلی و همبستگی در تمامی فعالیتهای منطقه دانست.

 


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.