حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – سرعت عمل در اجرای طرح آسفالت ریزی مناطق کم برخوردار وسعت کاری را افزایش می بخشد.

شناسه : 7754 23 اکتبر 2017 - 10:26 354 بازدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز ، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از سرعت عمل در اجرای طرح آسفالت ریزی مناطق کم برخوردار که باعث وسعت کاری و افزایش آن گشته خبر داد. براساس این گزارش مهندس نصرا…پور اعلام داشت : طرحهای در دست اقدام به سرعت اجرا می گردند […]

پورتال شهرداری منطقه یک – سرعت عمل در اجرای طرح آسفالت ریزی مناطق کم برخوردار وسعت کاری را افزایش می بخشد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز ، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از سرعت عمل در اجرای طرح آسفالت ریزی مناطق کم برخوردار که باعث وسعت کاری و افزایش آن گشته خبر داد.

براساس این گزارش مهندس نصرا…پور اعلام داشت : طرحهای در دست اقدام به سرعت اجرا می گردند و با توجه به نیاز شهروندان و زمانبندی از سوی اکیپ های متخصص طبق برنامه به پیش رفته و در حال اتمام می باشند.

معاون فنی و عمرانی منطقه یک گفت: چندین محله، کوچه و مسیر سطح منطقه در محدوده حاشیه نشینی این حوزه به صورت همزمان آسفالت ریزی می گردند و سرعت کاری باعث وسعت خدمات رسانی در این محلات گشته است .

وی به چندین کوچه در خیابان عباسی اشاره نمود که هم اکنون آسفالت می گردند.

 


.


.


 

روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.