حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – پروژه های اجرا شده در این منطقه نقش مهمی در رفع معضلات شهری ایفا نموده است

شناسه : 13224 08 می 2018 - 19:46 612 بازدید

  به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز،  مهندس مولاخواه شهردار منطقه ۱ نقش پروژه های اجرا شده منطقه  و در رفع معضلات شهری را مهم و اساسی دانستند.   بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه ضمن حضور در برنامه تلویزیونی تبریزیم به این مهم اشاره و اعلام داشتند: طبق برنامه‌های تدوین شده […]

پورتال شهرداری منطقه یک – پروژه های اجرا شده در این منطقه نقش مهمی در رفع معضلات شهری ایفا نموده است
پ
پ

  به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز،  مهندس مولاخواه شهردار منطقه ۱ نقش پروژه های اجرا شده منطقه  و در رفع معضلات شهری را مهم و اساسی دانستند.

  بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه ضمن حضور در برنامه تلویزیونی تبریزیم به این مهم اشاره و اعلام داشتند: طبق برنامه‌های تدوین شده از سوی منطقه مبنی بر ارائه خدمات به مناطق کم‌ برخوردار از جمله پله گذاری در کوچه های شیبدار، ایجاد پارک محله ای، کانال کشی آب های سطحی و… خوشبختانه هم اکنون این اقدامات روند رو به رشد داشته و شاهد اجرای چند پروژه اساسی و مهم در این حوزه‌ها می‌باشیم. شهردار منطقه یک اظهار نمود: پیاده‌روسازی که یکی دیگر از مهم‌ترین پروژه‌ها جهت رفاه حال شهروندان می باشد نیز از جمله اقدامات این منطقه بوده که تاکنون طی چند ماه گذشته حدود ۴ کیلومتر مربع در مسیرهای خیابان امام خمینی( ره)، چایکنار، ولیعصر،  سه راهی ولیعصر و… انجام یافته است.

وی گفت این پروژه‌ها در جهت تسهیل در عبور و مرور و رفاه حال شهروندان نقش مهمی ایفا نموده و اثرات مثبتی را در پی داشته است.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز


[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.