حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – برگزاری مسابقات خوشنویسی با موضوع ((فجر آفرینان)) در پارک بانوان شمس تبریزی

شناسه : 11514 04 فوریه 2018 - 5:16 475 بازدید

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، رامین راستی معاون فرهنگی ، اجتماعی منطقه یک از برگزاری مسابقات خوشنویسی با موضوع ((فجر آفرینان)) در پارک بانوان شمس خبر داد.  راستی افزود: این مسابقات که همزمان با دهۀ مبارک فجر برگزار گردید توسط هنرجویان رشته خوشنویسی پارک بانوان  و به عنوان پایان دورۀ این […]

پورتال شهرداری منطقه یک – برگزاری مسابقات خوشنویسی با موضوع ((فجر آفرینان)) در پارک بانوان شمس تبریزی
پ
پ

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، رامین راستی معاون فرهنگی ، اجتماعی منطقه یک از برگزاری مسابقات خوشنویسی با موضوع ((فجر آفرینان)) در پارک بانوان شمس خبر داد.

 راستی افزود: این مسابقات که همزمان با دهۀ مبارک فجر برگزار گردید توسط هنرجویان رشته خوشنویسی پارک بانوان  و به عنوان پایان دورۀ این کلاسها برگزار گردید که خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه گردید.

وی گفت: این مسابقه در قالب های نستعلیق ، شکسته نستعلیق، سیاه مشق ، قطعه ، کتابت و خط ثلث بوده و بر گرفته از کلام امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به رشته تحریر در آمده است.

 


مور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.