حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – حضور پرسنل خدوم خدمات شهری منطقه یک در پایوسی زائرین سرورو سالار شهیدان کربلا در مرز چذابه

شناسه : 8338 08 نوامبر 2017 - 5:40 410 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک ، مهندس مولاخواه شهردار منطقه  از حضور پر سنل خدوم شهرداری این منطقه جهت خدمت به زائرین عزیز حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) مرز چذابه خبر داد.  براساس این گزارش مهندس مولاخواه ضمن اعلام این خبر افزود: هزاران نفر از عاشقان اهل بیت عصمت وطهارت این روزها عازم کربلای […]

پورتال شهرداری منطقه یک – حضور پرسنل خدوم خدمات شهری منطقه یک در پایوسی زائرین سرورو سالار شهیدان کربلا در مرز چذابه
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک ، مهندس مولاخواه شهردار منطقه  از حضور پر سنل خدوم شهرداری این منطقه جهت خدمت به زائرین عزیز حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) مرز چذابه خبر داد.

 براساس این گزارش مهندس مولاخواه ضمن اعلام این خبر افزود: هزاران نفر از عاشقان اهل بیت عصمت وطهارت این روزها عازم کربلای معلّی  هستند تا به زیارت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بشتابند و در مرزهای ایران و عراق حضور این عزیزان نیاز به ارائه خدمات داشتند و همین امر باعث شد تا چندین نفر از همکاران گرامی حوزه خدمات شهری و اجرائی منطقه یک در مرز  چذابه حضور یافته و از این زائرین عزیز پذیرائی نموده و خدمتگذارشان باشند.


.


.


.


.


.


.


.


.


شهردار منطقه یک اظهار نمود: این همکاران لایق و شایسته با خلوص نیت و عاشقانه قدم در این راه برداشتند و در راه پابوسی زائرین حضرت امام حسین (ع) سر از پا نمی شناسند و به طور شبانه روزی اقدامات لازم را انجام می دهند.

 


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.