حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – تعمیر دکل میدان ولی امر و کاشت نهال در پارک پروین اعتصامی

شناسه : 13109 28 آوریل 2018 - 20:38 578 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه کلانشهر تبریز،مهندس دلدار مدیر فضای سبز منطقه ۱ از تعمیر و راه اندازی دکل برق میدان ولی امر و کاشت نهال در پارک پروین اعتصامی خبر داد. بر اساس این گزارش مهندس دلدار اعلام داشت:با توجه به اینکه دکل میدان ولی امر یکی از دکلهای مرتفع منطقه است و […]

پورتال شهرداری منطقه یک – تعمیر دکل میدان ولی امر و کاشت نهال در پارک پروین اعتصامی
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه کلانشهر تبریز،مهندس دلدار مدیر فضای سبز منطقه ۱ از تعمیر و راه اندازی دکل برق میدان ولی امر و کاشت نهال در پارک پروین اعتصامی خبر داد.

بر اساس این گزارش مهندس دلدار اعلام داشت:با توجه به اینکه دکل میدان ولی امر یکی از دکلهای مرتفع منطقه است و می تواند در شبها پوشش نوری ویژه ای به این میدان بدهد،لذا نیاز به تعمیر اساسی داشته که خوشبختانه توسط همکاران واحد برق این مدیریت اصلاح و مجددا راه اندازی شده است.

مدیر فضای سبز منطقه یک همچنین اظهار نمود:طرح کاشت نهال در سطح منطقه آغاز گردید که در پارک پروین اعتصامی اقدام شده و هم اکنون شاهد نهال کاری در این پارک و مسیر عباسی می باشیم.

 


.


.


.


.


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.