حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – خلاقیت در طراحی ساختمان اداری محیطی پویا و با نشاط خواهد آفرید.

شناسه : 11580 06 فوریه 2018 - 4:59 322 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک خلاقیت در طراحی ساختمان اداری منطقه را یکی از نقاط قوت این پروژه مهم دانستند. بر اساس این گزارش در جریان بازدید از پروژه های عمرانی منطقه یک توسط شهردار منطقه به همراه معاونین ، پروژه ساختمان اداری و مرکز همایش […]

پورتال شهرداری منطقه یک – خلاقیت در طراحی ساختمان اداری محیطی پویا و با نشاط خواهد آفرید.
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک خلاقیت در طراحی ساختمان اداری منطقه را یکی از نقاط قوت این پروژه مهم دانستند.


بر اساس این گزارش در جریان بازدید از پروژه های عمرانی منطقه یک توسط شهردار منطقه به همراه معاونین ، پروژه ساختمان اداری و مرکز همایش ولیعصر(عج) یکی از محلهای بازدید بود که مهندس مولاخواه از نزدیک پیشرفت فیزیکی این پروژه را بررسی نمودند.

مولاخواه خلاقیت به کار رفته در این پروژه را یکی از نکات بسیار مهم در طراحی سختمان اداری بر شمرده و اعلام داشت : این طراحی ویژه توجه به افرادی است که دراین محیط استفاده خواهند نمود، و فضای اداری باعث نشاط و پویایی کارکنان و افزایش راندمان آن می شود.

 وی گفت: این پروژه که دارای پارکینگ، آمفی تئاتر ، سالن همایش ، رستوران ،سالن اجتماعات، خدماتی و… می باشد دارای 13 طبقه با زیربنای 13415 متر مربع بوده که هم اکنون شاهد پیشرفت کاری خوبی هستیم.


.


.


.


.


.


 

امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.