حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای طرح ابداعی خط کشی دو جزئی در مسیر فلکه بزرگ ولیعصر

شناسه : 12583 04 آوریل 2018 - 19:21 646 بازدید

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه 1 کلانشهر تبریز ، مهندس مهدیزاده مدیر امور ترافیک شهرداری منطقه یک از اجرای طرح ابداعی خط کش دو جزیی در سطح  این حوزه خبر داد.  بر اساس این گزارش مهندس مهدیزاده بیان داشت :این طرح که ابداعی واحد حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱ می باشد در […]

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای طرح ابداعی خط کشی دو جزئی در مسیر فلکه بزرگ ولیعصر
پ
پ

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه 1 کلانشهر تبریز ، مهندس مهدیزاده مدیر امور ترافیک شهرداری منطقه یک از اجرای طرح ابداعی خط کش دو جزیی در سطح  این حوزه خبر داد.

 بر اساس این گزارش مهندس مهدیزاده بیان داشت :این طرح که ابداعی واحد حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱ می باشد در فلکه بزرگ و خیابانهای اطراف، خط کشی شده و ویژه عابر پیاده با طرح خط عبور نابینایان انجام پذیرفته است.

وی گفت: این طرح باعث کاهش مخاطرات برای عابرین و نابینایان داشته و تردد ایمنی را شاهد خواهیم بود و از بار ترافیکی مسیر نیز خواهد کاست.

 


.


.


.


.


امورارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز  

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.