حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – برگزاری یکدوره کلاس آموزشی خود درمانی روانی در پارک بانوان شمس تبریزی

شناسه : 13245 13 می 2018 - 20:20 905 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه ۱ کلانشهر تبریز، رامین راستی مدیر فرهنگی، اجتماعی منطقه یک از برگزاری یک دوره کلاس آموزشی خود درمانی روانی در پارک شمس تبریزی این منطقه خبر داد. بر اساس این گزارش راستی اعلام داشت : این کلاسها جهت آموزش ویژه به بانوان خانه دار و مادران انجام پذیرفته است […]

پورتال شهرداری منطقه یک – برگزاری یکدوره کلاس آموزشی خود درمانی روانی در پارک بانوان شمس تبریزی
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه ۱ کلانشهر تبریز، رامین راستی مدیر فرهنگی، اجتماعی منطقه یک از برگزاری یک دوره کلاس آموزشی خود درمانی روانی در پارک شمس تبریزی این منطقه خبر داد.

بر اساس این گزارش راستی اعلام داشت : این کلاسها جهت آموزش ویژه به بانوان خانه دار و مادران انجام پذیرفته است تا بتوانند با تمرینهای روحی و آرامبخش فضائی ایمن و آرام را در خانواده خود حاکم نمایند.

وی گفت: در این کلاس ها سرکار خانم دکتر خلیل زاده کارشناس روانشناسی به اهمیت رعایت موارد اعلام شده و تمرینهای مختلف آرام سازی روحی اشاره نموده و از حاضرین درخواست نمود تا از خشونت، عصبانیت و درگیری روحی به واسطه این تمرینها پرهیز نموده و امید به زندگی را در خانواده‌ها بالا ببرند.

شایان ذکر است استقبال ویژه شهروندان از این کلاسها نشان از تاثیر آن داشته و به درخواست حاضرین چند جلسه دیگر نیز در همین خصوص تداوم خواهد داشت.


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.