حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – ایجاد سرای محله گامی در جهت تقویت ، گسترش و نهادینه نمودن مشارکت مردمی

شناسه : 8605 15 نوامبر 2017 - 8:15 266 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از ایجاد سرای محله در کتابخانه جدید الحداث شهید بهشتی خبر داد. براساس این گزارش مهندس مولاخواه در جریان افتتاح کتابخانه شهید بهشتی که همزمان با روز کتاب و کتابخوانی به بهره برداری رسید اعلام داشت : ضمن اینکه سعی […]

پورتال شهرداری منطقه یک – ایجاد سرای محله گامی در جهت تقویت ، گسترش و نهادینه نمودن مشارکت مردمی
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از ایجاد سرای محله در کتابخانه جدید الحداث شهید بهشتی خبر داد.

براساس این گزارش مهندس مولاخواه در جریان افتتاح کتابخانه شهید بهشتی که همزمان با روز کتاب و کتابخوانی به بهره برداری رسید اعلام داشت : ضمن اینکه سعی نمودیم در سطح منطقه  با افزایش امکانات مطالعه شهروندان سرانه مطالعه را افزایش دهیم ، در نظر داریم تا با ایجاد محلی مناسب و دو منظوره سرای محله را نیز راه اندازی نمائیم.

شهردار منطقه یک بیان داشت : احداث کتابخانه در محلات  مخصوصاً مسیرهای کم برخوردار می تواند بر رونق آن محلات از لحاظ فرهنگی ، اجتماعی ، سلامت ، اقتصادی و… بیافزاید و مکانی مناسب برای هم اندیشی باشد ، لذا ضمن اینکه این کتابخانه به صورت دو شیفته ارائه خدمات خواهند نمود بلکه پس از ساعات کاری شیفت بعد از ظهر این مکان جهت فعالیتهای سرای محله در اختیار شهروندان خواهد بود.

مولاخواه اهمیت ایجاد سرای محله را بر شمرد که از آن جمله می توان به گسترش و نهادینه کردن مشارکت آگاهانه و اثر بخش مردمی و مشارکت در کنترل و کمک به گروههای آسیب پذیر محله ،  مشارکت در حفظ و ارتقای زیباسازی محله، برگزاری جلسات و هم اندیشی های مختلف و مشارکت مدیریت محلات با حوزه های سلامت، پژوهش وسایر موضوعات اشاره نمود.

 


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.