حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – افزایش ساعات کاری طرح (( گوزل تبریزیم )) در سطح منطقه یک

شناسه : 9204 02 دسامبر 2017 - 9:02 298 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از افزایش ساعات کاری طرح پاکسازی سطح حوزه در قالب گوزل تبریزیم خبر داد. براساس این گزارش مهندس مولاخواه با بیان این مطلب که طرح گوزل تبریزیم طراحی خلاقانه و شایسته ای است اعلام داشت : از آغاز این طرح […]

پورتال شهرداری منطقه یک – افزایش ساعات کاری طرح (( گوزل تبریزیم )) در سطح منطقه یک
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از افزایش ساعات کاری طرح پاکسازی سطح حوزه در قالب گوزل تبریزیم خبر داد.

براساس این گزارش مهندس مولاخواه با بیان این مطلب که طرح گوزل تبریزیم طراحی خلاقانه و شایسته ای است اعلام داشت : از آغاز این طرح ، منطقه یک در حوزه خدمات  شهری و فضای سبز با وسعت کاملی اقدام به اجرای آن نموده که در نوع خود بی نظیر است.


.


.


.


.


.


شهردار منطقه یک افزود: تمامی سطح منطقه توسط چندین اکیپ معاونت خدمات شهری در این طرح قرار گرفته که به صورت شبانه روزی اقدام می نمایند.

وی به انجام پاکسازی تمامی خیابانها ، جویها، پیاده روها ، امحاء زوائد بصری ، پاکسازی سطح رفوژها ، برداشتن تابلوهای زائد ، ساماندهی وضعیت تابلوهای تبلیغاتی سطح منطقه ، ساماندهی وضعیت پارکها و فضای سبز سطح حوزه و … اشاره و اعلام نمود: با افزایش ساعات کاری این طرح در منطقه، شاهد زیبائی بیش از پیش آن خواهیم بود و سعی می نمائیم این طرح با دقت وسرعت تداوم یافته و در پایان ماه شاهد منطقه ای عاری از زوائد بصری بوده و روان سازی و آرام سازی بصری را مشاهده نمائیم.

 


.


.


.


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.