حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – نصب المانهای حجمی و نوری به مناسبت دفاع مقدس و ماه محرم

شناسه : 6773 26 سپتامبر 2017 - 7:39 646 بازدید

 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مدیر زیباسازی منطقه یک از نصب المانهای حجمی و نوری به مناسبت هفته دفاع مقدس و ماه محرم در سطح منطقه  خبر داد. براساس این گزارش مهندس بنائی اعلام داشت : این المانها که به اشکال مختلف و جهت فضاسازی در هفته دفاع مقدس و […]

پورتال شهرداری منطقه یک – نصب المانهای حجمی و نوری به مناسبت دفاع مقدس و ماه محرم
پ
پ

 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مدیر زیباسازی منطقه یک از نصب المانهای حجمی و نوری به مناسبت هفته دفاع مقدس و ماه محرم در سطح منطقه  خبر داد.

براساس این گزارش مهندس بنائی اعلام داشت : این المانها که به اشکال مختلف و جهت فضاسازی در هفته دفاع مقدس و ایام محرم آماده و در سطح حوزۀ این منطقه نصب شده جلوۀ خاصی به لحاظ بصری ایجاد نمود.


.


مدیر زیباسازی منطقه یک اظهار نمود: در بحث نصب المانها سعی نمودیم ضمن رعایت مسائل ایمنی و ترافیک ، جنبه زیباشناسانه و ارائه پیام مطلب مورد نظر را به صورت بصری ارائه نموده و با ایجاد فضائی مناسب و در خور این ایام در کنار مردم عزیز و دیندار و ولائی منطقه و شهر مشارکت نمائیم.

 وی گفت: با توجه به نگهداری کامل از این المانها و تغییر رنگ و یا اصلاحات لازم ، می توانیم این المانها را در سالهای بعد نیز به کار برده و در صرف هزینه ها مدیریت نمائیم.


.


روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز


[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.