حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – تداوم فعالیتهای فضای سبز شبانه روزی است

شناسه : 8057 02 نوامبر 2017 - 5:23 285 بازدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس دلدار مدیر فضای سبز منطقه یک از تداوم فعالیتهای این حوزه به صورت شبانه روزی خبر داد. براساس این گزارش مهندس دلدار ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به وجود فضاهای مناسب در حوزه فضای سبز این منطقه و نیاز به حفظ و حراست […]

پورتال شهرداری منطقه یک – تداوم فعالیتهای فضای سبز شبانه روزی است
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس دلدار مدیر فضای سبز منطقه یک از تداوم فعالیتهای این حوزه به صورت شبانه روزی خبر داد.

براساس این گزارش مهندس دلدار ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به وجود فضاهای مناسب در حوزه فضای سبز این منطقه و نیاز به حفظ و حراست و احیاء آن ، اقدامات اساسی و ویژه ای در فصل پائیز آغاز گشته که هم اکنون در حال اجرا آنها هستیم.


 مدیر فضای سبز منطقه یک اظهار نمود: نظر به اینکه برخی از فعالیتهای حوزه فضای سبز به صورت روزانه میسر نمی گردد و باعث ترافیک و با کندی در روند رفت و آمد می گردد، لذا عملیات اجرائی این واحد به صورت شبانه آغاز می گردید.

وی گفت: هرس درختان در خیابان عباسی به صورت شبانه ، ترمیم و اصلاح کف پوشها و چمن زنی در پارک ولیعصر ، سرزنی چمن در پارک شمس تبریزی ، ادامه کاشت در قسمت الحاقی پارک شمس و… از جمله اقدامات ویژه حوزه فضای سبز در سطح منطقه یک می باشد.

 


.


.


.


.


.


.


 

روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز


[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.