حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – اتمام عملیات آسفالت ریزی مسیر شیخ محمد خیابانی در ولیعصر(عج)

شناسه : 9316 04 دسامبر 2017 - 6:44 275 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک از اتمام عملیات آسفالت ریزی مسیر شیخ محمد خیابانی در ولیعصر خبر داد. براساس این گزارش مهندس نصرا…پور  با بیان این مطلب که اکیپ های مختلف معاونت فنی همچنان در حال اجرای پروژه های مختلف از جمله […]

پورتال شهرداری منطقه یک – اتمام عملیات آسفالت ریزی مسیر شیخ محمد خیابانی در ولیعصر(عج)
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک از اتمام عملیات آسفالت ریزی مسیر شیخ محمد خیابانی در ولیعصر خبر داد.

براساس این گزارش مهندس نصرا…پور  با بیان این مطلب که اکیپ های مختلف معاونت فنی همچنان در حال اجرای پروژه های مختلف از جمله آسفالت ریزی مسیر شیخ محمد خیابانی در ولیعصر اشاره و از اتمام آن خبر داد.

معاون فنی و عمرانی منطقه یک افزود: این اقدامات به سرعت انجام و در چند نقطه دیگر منطقه نیز لکه گیری بعمل آمده که شامل کوچه هایی خلیل پور و لطفی پور می باشند که توسط این معاونت صورت پذیرفته است.

 

.

.

.

.

.

امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.