حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – بازدید معاون فرهنگی ،اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز از نمایشگاه غذای بانوان آذربایجان

شناسه : 12182 08 مارس 2018 - 9:58 785 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ،حجه الاسلام و المسلمین حاج آقای حمیدی معاون فرهنگی ،اجتماعی شهرداری تبریز از نمایشگاه غذای بانوان آذربایجان در خانه سلامت شهرداری منطقه یک برگزار شده بود بازدید به عمل آوردند .  بر اساس این گزارش در این بازدید که شهردار منطقه یک مهندس مولاخواه و معاون […]

پورتال شهرداری منطقه یک – بازدید معاون فرهنگی ،اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز از نمایشگاه غذای بانوان آذربایجان
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ،حجه الاسلام و المسلمین حاج آقای حمیدی معاون فرهنگی ،اجتماعی شهرداری تبریز از نمایشگاه غذای بانوان آذربایجان در خانه سلامت شهرداری منطقه یک برگزار شده بود بازدید به عمل آوردند . 

بر اساس این گزارش در این بازدید که شهردار منطقه یک مهندس مولاخواه و معاون مالی اداره منطقه یک، مدیر امور فرهنگی منطقه یک، قائم مقام معاون فرهنگی شهرداری تبریز و چند از کارشناسان حوزه سلامت شهروندی نیز حضور داشتند .

دکتر حمیدی از برگزاری این نمایشگاه ابراز خرسندی نموده و اعلام داشتند : نقش بانوان آذربایجان در ایجاد فضای مهر و محبت و سفره های رنگینو خانواده دوستی بسیار حائز اهمیت بوده و می تواند در عصر حاضر که به واسطه تکنولوژی و ایجاد فضاهای مجازی خانواده ها از همدیگر دور شده اند،باعث رونق محافل گشته و یک دورهمی زیبا را تشکیل دهد .

معاون فرهنگی شهرداری کلانشهر تبریز بیان داشت: دست پخت کدبانوهای آذربایجان ضمن اینکه بسیار زیبا و دارای نقش و نگارینه های خاصی می باشد بلکه در حوزه سلامت هم مهم بوده و از خطرات جسمی و روحی بر روی انسان جلوگیری می نماید و آن هم به واسطه استفاده از غذاهای طبیعی و استفاده کمتر از نمک،روغن و شکر است که این خود نکته بسیار مهم می باشد . 

وی از برگزاری این نمایشگاه در آستانه عید نوروز ابراز خرسندی نموده و از شهردار منطقه یک آقای مهندس مولاخواه و مدیر امور فرهنگی منطقه یک آقای رامین راستی تشکر و قدر دانی بعمل آوردند .

شایان ذکر است در این نمایشگاه حدود 90 نفر از بانوان محترم شرکت نموده و بالغ بر 200 نوع غذا پخت شده بود .


.


.


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.