حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – با برنامه ریزی در جهت هویت بخشی به سیما و کالبد شهر گام برداریم.

شناسه : 7415 12 اکتبر 2017 - 5:50 322 بازدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک در جلسه شورای معاونین برنامه ریزی در جهت هویت بخشی به سیما و کالبد شهر را مهم و به سعی در جهت رسیدن به هدف و گام برداشتن در این حوزه تاکید ورزیدند. براساس این گزارش مهندس مولاخواه اعلام داشتند: با […]

پورتال شهرداری منطقه یک – با برنامه ریزی در جهت هویت بخشی به سیما و کالبد شهر گام برداریم.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک در جلسه شورای معاونین برنامه ریزی در جهت هویت بخشی به سیما و کالبد شهر را مهم و به سعی در جهت رسیدن به هدف و گام برداشتن در این حوزه تاکید ورزیدند.

براساس این گزارش مهندس مولاخواه اعلام داشتند: با توجه به رشد جمعیت و مهاجرت به شهر ها که سبب افزایش جمعیت شهری گردیده است ، لذا به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان ، ایجاد رضایتمندی ، اعتماد سازی ، پیشگیری از وجود مشکلات افزایش مشارکت شهروندان ، توسعه پایدار ، اقتصاد پویا و شهری که همگی به آن افتخار می نمائیم ضرورت دارد در شهرداری منطقه برای آینده شهر با برنامه ریزی دقیق و صحیح پیش برویم.

شهردار منطقه یک اظهار نمود: از جمله فوائد برنامه ریزی می توان به مشخص شدن اولویت ها ، حداکثر بهره وری از زمان ، سریعتر و مطمئن تر به هدف رسیدن ، کاهش استرس ها و فشارهای روانی و استفادۀ بهینه از منابع و امکانات اشاره نمود که هر کدام می توانند نقش مهم و بسزائی در پیشبرد اهداف شهرداری ها را ایفا نمایند.


.


مولاخواه گفت: باید به دقت برای هویت بخشی به سیما و کالبد شهر ، شناسائی و ایجاد منابع در آمدی پایدار برای شهرداری ، مدیریت پسماند دسترسی آسان شهروندان به خدمات ، بهبود عملکرد معابر درون شهری، ساماندهی مبلمان شهری ، حذف زوائد بصری ، نصب المانهای زیبا در جهت شناخت تاریخ و هویت فرهنگی و مردم شناسی منطقه گام برداشته و تمامی این امور در سایۀ برنامه ریزی میسر می گردد.

 


.


روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز


[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.