حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – بهره برداری از پروژه ساختمان چند منظوره بحران تا نیمه دوم اردیبهشت ماه

شناسه : 12577 04 آوریل 2018 - 17:44 362 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه 1 کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک در جریان بازدید از پروژه ساختمان چند منظوره بحران از افتتاح آن تا نیمه دوم اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد. بر اساس این گزارش مهندس مولا خواه در این بازدید که معاون فنی و عمرانی منطقه نیز حضور داشتند بر […]

پورتال شهرداری منطقه یک – بهره برداری از پروژه ساختمان چند منظوره بحران تا نیمه دوم اردیبهشت ماه
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه 1 کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک در جریان بازدید از پروژه ساختمان چند منظوره بحران از افتتاح آن تا نیمه دوم اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

بر اساس این گزارش مهندس مولا خواه در این بازدید که معاون فنی و عمرانی منطقه نیز حضور داشتند بر تسریع اجرای پروژه تأکید ورزیده و اعلام داشت : این پروژه یکی از مهمترین پروژه های منطقه می باشد  که می تواند در مواقع بحرانی و حوادث غیر مترقبه نقش اساسی ایفا نموده و در کنار این مهم با دارا بودن چند سالن دیگر میتوان در امورات مختلف از جمله فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی نیز مورد استفاده قرار گیرد .

 مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی نیز در این بازدید با ارائه گزارش عملکرد و پیشرفت پروژه اظهار نمود : این پروژه همزمان با چندین پروژه دیگر از جمله مسیر دور برگردان سربالایی ولیعصر ،ساختمان آتش نشانی در حال اجراء بوده که هم اکنون شاهد استقرار دیوار سالن ،کف پوش بتنی، اتمام ۸۰ درصد بتن کف سالن، انتقال و استقرار پارت دوم تیرها و نصب کاشی، سیم کشی و لوله کشی و اتمام بتن سبک همکف تا ۹۰ درصد می‌باشیم.


.


.


.


.


   ارتباطات شهرداری منطقه 1 کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.