حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – ضرورت ایجاد ایستگاه آتش نشانی مجهز و به روز در سطح منطقه اجتناب ناپذیر است

شناسه : 11557 05 فوریه 2018 - 4:50 323 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک در بازدید از پروژه ساختمان آتش نشانی ، ضرورت ایجاد این ایستگاههای مجهز و به روز در منطقه را اجتناب ناپذیر دانستند. بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه بیان داشت : توسعه یافتگی شهر ضمن ایجاد فرصتهای فراوان و گسترش ارتباطات […]

پورتال شهرداری منطقه یک – ضرورت ایجاد ایستگاه آتش نشانی مجهز و به روز در سطح منطقه اجتناب ناپذیر است
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک در بازدید از پروژه ساختمان آتش نشانی ، ضرورت ایجاد این ایستگاههای مجهز و به روز در منطقه را اجتناب ناپذیر دانستند.

بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه بیان داشت : توسعه یافتگی شهر ضمن ایجاد فرصتهای فراوان و گسترش ارتباطات و فعالیتهای شهری و انسانی ، مخاطرات خاصی را نیز در پی دارد و هر چقدر این گسترش تداوم یابد به میزان آن، مسائل و مشکلات نیز افزایش می یابد و در این بین بروز حوادث پیش بینی نشده می تواند زنگ خطری باشد که باید با آگاهی و تیز بینی این مسائل را در نظر گرفته و وارد مراحل عمل شد.

شهردار منطقه یک تبریز با مهم بر شمردن موقعیت جغرافیائی و استراتژیک منطقه به اجرای پروژه ساختمان آتش نشانی اشاره و اظهار نمود: این ساختمان در محل مناسبی احداث و راه دسترسی آسان و سریع به چندین  نقطه سطح حوزه را دارا بوده و هم اکنون با تمام توان در حال اجرای آن هستیم و پیشرفت فیزیکی چشمگیری را شاهدیم.

وی گفت: این ساختمان در سه طبقه 1000 متر مربع عرصه و با زیر بنای 900 متر در مسیر خیابان گلکار و خیابان ترافیک احداث می گردد.

 


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.