حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه یک تبریز به عنوان دبیر بخش کارکنان شهرداری تبریز در پنجمین جشنواره نمایش خیابانی تبریزیم معرفی شدند.

شناسه : 7745 23 اکتبر 2017 - 9:02 254 بازدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، آقای رامین راستی معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه یک به عنوان دبیر بخش کارکنان شهرداری (خادمین شهر) تبریز در پنجمین جشنواره نمایش خیابانی تبریزیم از سوی مدیر عامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری کلانشهر تبریز معرفی شدند. براساس این گزارش در حــکمی که از سـوی آقـای […]

پورتال شهرداری منطقه یک – معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه یک تبریز به عنوان دبیر بخش کارکنان شهرداری تبریز در پنجمین جشنواره نمایش خیابانی تبریزیم معرفی شدند.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، آقای رامین راستی معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه یک به عنوان دبیر بخش کارکنان شهرداری (خادمین شهر) تبریز در پنجمین جشنواره نمایش خیابانی تبریزیم از سوی مدیر عامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری کلانشهر تبریز معرفی شدند.

براساس این گزارش در حــکمی که از سـوی آقـای آذرنیا مدیر عامل سازمان ابلاغ شده آمده است: با عنایت به سوابق و تجارب علمی و عملی آقای رامین راستی وموفقیتهایشان درعرصه هنرهای نمایشی به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان دبیر بخش کارکنان شهرداری تبریز (خادمین شهر) پنجمین جشنواره نمایش خیابانی و فضای باز تبریزیم منصوب می نمایم.

شهردارمنطقه یک برای این همکارارجمند آرزوی موفقیت و سربلندی نموده و به ایشان تبریک عرض می نمایند.

 

روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز

 


[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.