حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – مدارس با شور و شعور انقلابی پایگاهی جهت اجرای با شکوه مراسمات دهه فجر می باشند.

شناسه : 11591 06 فوریه 2018 - 8:52 1420 بازدید

  به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک با حضور در یکی از مدارس این حوزه مدارس را پایگاهی جهت اجرای با شکوه مراسمات دهۀ فجر دانستند. براساس این گزارش مهندس مولاخواه ضمن حضور در مراسم دهۀ فجر مدرسه شیما که در یکی از مناطق کم برخوردار سطح […]

پورتال شهرداری منطقه یک – مدارس با شور و شعور انقلابی پایگاهی جهت اجرای با شکوه مراسمات دهه فجر می باشند.
پ
پ

 

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک با حضور در یکی از مدارس این حوزه مدارس را پایگاهی جهت اجرای با شکوه مراسمات دهۀ فجر دانستند.

براساس این گزارش مهندس مولاخواه ضمن حضور در مراسم دهۀ فجر مدرسه شیما که در یکی از مناطق کم برخوردار سطح این حوزه برگزار شده بود، طی سخنانی بیان داشت : ظرفیت های خوب و تاثیر گذار مدارس در اجرای مراسمات با شکوه دهۀ فجر که با شور و شعور انقلابی برگزار می گردد می تواند زوایای بیشتری از عظمت انقلاب شکوهمند اسلامی را به تصویر بکشد.

شهردار منطقه یک اظهار نمود: هر مدرسه پایگاهی برای رشد و تعالی آرمانهای امام راحل می باشد و مراسمات و نشست های بصیرتی ، مسابقات معنوی ، فعالیتهای فرهنگی و هنری در خصوص پاسداشت ارزشهای اسلامی از جمله اقدامات شایسته ای است که می تواند صفی شکوهمند از عظمت مردم و دانش آموزان را نشان دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش زنان در انقلاب اشاره و اعلام داشت : انقلاب اسلامی نوید آسمانی بود که انسانها را به بازیافت اصالت خود بشارت و به جسمهای بی جانشان حیاتی تازه بخشد ،تا قبل از این انقلاب بزرگ، نگرش حاکمان در ایران به زن، نگرش ابزار گونه برای آوردن نیازهای مادی بود ،ابزاری برای پیشرفت آن به معنای تنوع ظاهری و همسان با مدهای رايج و ارضاي غرايض ، البته در لواي عناوين زيبا و آراسته همچون آزادي زنان يا زن مترقي به متن جامعه تزريق مي شد ، که حضرت امام خميني ( ره ) وضعيت زنان در زمان رژيم طاغوت را به زنان جاهليت تشبيه نموده و اشاره فرمودند كند كه در آن زمان نيز همچون عصر جاهليت، مقام معنوي زنان ناديده گرفته شده و تا حد يك كالاي مادي تنزل پيدا كرد .

 بر هيچ كس پوشيده نيست كه زنان نقش بسيار مهمي در پرورش نهضت اسلامي ايفا نموده و حقيقتاً در مواردي نقش سنگين تر و موثرتري را نسبت به مردان در جريان مبارزه داشتند  و هم اکنون نیز فرزندان عزیز پرورش یافتۀ همان مادران سرافراز میهن اسلامی هستند و همان راه و آرمانها را طی می نمایند و سر لوحۀ حرکتهای فکری خود قرار می دهند که رمز موفقیت و پیروزی در تداوم این راه  است.

شایان ذکراست مهندس مولاخواه به همراه معاون فرهنگی منطقه آقای راستی از نمایشگاه دستاوردهای هنری و حرفه ای دانش آموزان این دبستان نیز که به مناسبت ایام دهه فجر ترتیب یافته بود بازدید بعمل آوردند.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.