حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – احیاء و برگزاری ورزشهای سنتی در پارک بانوان شمس تبریزی

شناسه : 11749 14 فوریه 2018 - 5:03 643 بازدید

 به گزارش امورارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، رامین راستی معاون فرهنگی ، اجتماعی منطقه یک از احیاء و برگزاری  ورزشهای سنتی در پارک بانوان شمس تبریزی این منطقه خبر داد.  بر اساس این گزارش راستی اعلام داشت : جهت ترغیب و تشویق بانوان بویژه خانمهای خانه دار که دارای تحرک کمتری بوده و به […]

پورتال شهرداری منطقه یک – احیاء و برگزاری ورزشهای سنتی در پارک بانوان شمس تبریزی
پ
پ

 به گزارش امورارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، رامین راستی معاون فرهنگی ، اجتماعی منطقه یک از احیاء و برگزاری  ورزشهای سنتی در پارک بانوان شمس تبریزی این منطقه خبر داد.

 بر اساس این گزارش راستی اعلام داشت : جهت ترغیب و تشویق بانوان بویژه خانمهای خانه دار که دارای تحرک کمتری بوده و به همین دلیل مشکلات فراوانی را در خصوص بیماریهای مختلف قلبی، عروقی و حرکتی را شاهدیم، براساس تصمیمات اتخاذ شده یکدوره مسابقات ورزشی ویژه این بانوان با رویکرد احیاء ورزشهای سنتی در پارک بانوان برگزار شد.

معاون فرهنگی ، اجتماعی منطقه یک افزود: این مسابقات تحت عنوان جهانی او-اسپرت ذهنی (تیس کوپان) یا (گوندیم گشتیم) برگزار گردید و دارای مجوز فدراسیونی برگزاری مسابقات کشوری ویژه بانوان می باشد که نفرات برتر از سوی فدراسیون به مسابقات جهانی در کشور یونان اعزام خواهند شد.

شایان ذکر است این مسابقات ویژه ایام دهۀ مبارک فجر در پارک بانوان شمس تبریزی برگزار و مورد استقبال بسیاری از بانوان گردید.

 


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.