حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – نصب و اجرای پله های عابرگذر خیابان هفت تیر

شناسه : 11617 07 فوریه 2018 - 8:53 338 بازدید

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از اجرای پله های پل عابرگذر خیابان هفت تیر خبر داد. بر اساس این گزارش مهندس نصرا…پور اعلام داشت: با توجه به تراکم تردد خودورهای شهری در مسیر خیابان هفت تیر بویژه وجود بیمارستان شمس وعبورو مرورعابرین […]

پورتال شهرداری منطقه یک – نصب و اجرای پله های عابرگذر خیابان هفت تیر
پ
پ

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از اجرای پله های پل عابرگذر خیابان هفت تیر خبر داد.

بر اساس این گزارش مهندس نصرا…پور اعلام داشت: با توجه به تراکم تردد خودورهای شهری در مسیر خیابان هفت تیر بویژه وجود بیمارستان شمس وعبورو مرورعابرین و ایجاد مخاطراتی برای این عزیزان ، طبق مصوبه کمیته ترافیک و بررسی کارشناسان این معاونت اقدام به احداث پل عابر پیاده در این مسیر نموده ایم.


.


معاون فنی و عمرانی اظهار داشت : احداث این پل هم اکنون در مراحل آخر قرار گرفته و پله های پل در حال نصب می باشد انشاا… پس از اتمام تقدیم شهروندان گرامی خواهد شد و یقیناً از تمامی خطرات احتمالی جلوگیری بعمل خواهد آمد.

 


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.