حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز عملیات اجرائی پروژه آسفالت تراشی و تسطیح خیابان گلکار (ضلع غربی)

شناسه : 6458 19 سپتامبر 2017 - 7:23 296 بازدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از آغاز عملیات اجرائی پروژه آسفالت تراشی و تسطیح خیابان گلکار ( ضلع غربی ) خبر داد. براساس این گزارش مهندس نصرا…پور اعلام داشت : با اتمام آسفالت اساسی ضلع شرقی این خیابان و آماده سازی  آن ، […]

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز عملیات اجرائی پروژه آسفالت تراشی و تسطیح خیابان گلکار (ضلع غربی)
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از آغاز عملیات اجرائی پروژه آسفالت تراشی و تسطیح خیابان گلکار ( ضلع غربی ) خبر داد.

براساس این گزارش مهندس نصرا…پور اعلام داشت : با اتمام آسفالت اساسی ضلع شرقی این خیابان و آماده سازی  آن ، هم اکنون در فاز 2 اجرای این پروژه، ضلع غربی آغاز و اکیپ های معاونت فنی در حال اجرای عملیات مربوطه هستند.

معاون فنی و عمرانی منطقه یک اظهار نمود: این عملیات در پروژه مذکور شامل آسفالت تراشی و تسطیح و زیرسازی جهت اجرای آسفالت توپکا خواهد بود.

وی گفت: طول پروژه 1200 متر و عرض آن 12 متر بوده که به مساحت حداقل 15000 متر مربع و حدود 2500 تن آسفالت اساسی انجام خواهد یافت.

 


.


.


.


.


.


.


روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز


[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.